Χρήστο, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! Τελικά η Lampucera ήταν το δωράκι σου για τα γενέθλια.
Θα μας πεις πώς συγκρίνεται με τo Rockna;
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Lampucera II / Rpi2 Streamer
Re: Lampucera II / Rpi2 Streamer
Ευχαριστώ Παναγιώτη!
Δεν έχω κάνει σύγκριση σήμερα αλλά από μνήμης τα CD αυτά που παίζω έχουν καλύτερη χωρική πρηροφορία με το Rockna αλλά και καλύτερο έλεγχο και λεπτομέρεια. Το χαμηλό του Rockna επίσης δεν παίζεται.
Ξαναθυμίζω ότι την κατασκευη αυτή τη έφτιαξα για το σύστημα ακουστικών να ακούω πα΄ρεα με τον 300Β και όχι σαν παραλληλο βίο με το Rockna.
Δεν έχω κάνει σύγκριση σήμερα αλλά από μνήμης τα CD αυτά που παίζω έχουν καλύτερη χωρική πρηροφορία με το Rockna αλλά και καλύτερο έλεγχο και λεπτομέρεια. Το χαμηλό του Rockna επίσης δεν παίζεται.
Ξαναθυμίζω ότι την κατασκευη αυτή τη έφτιαξα για το σύστημα ακουστικών να ακούω πα΄ρεα με τον 300Β και όχι σαν παραλληλο βίο με το Rockna.
Χρήστος
- Στέλιος Περγιουδάκης
- Posts: 245
- Joined: Mon Apr 18, 2016 11:01 pm
Re: Lampucera II / Rpi2 Streamer
Σήμερα στου DimDim θα μπορούσαμε να μετρήσουμε πόσα V rms βγέζει η έξοδος του και αν είναι πολλά θα μπορούσε να μπει ένας διαιρέτης με δύο αντιστάσεις στην έξοδο, ώστε να μαζευτεί κάπως.
Re: Lampucera II / Rpi2 Streamer
Ωραία, θα εγκαινιάσουμε και το καινούργιο μου πολύμετρο..
Re: Lampucera II / Rpi2 Streamer
Στέλιος Περγιουδάκης wrote:Σήμερα στου DimDim θα μπορούσαμε να μετρήσουμε πόσα V rms βγέζει η έξοδος του και αν είναι πολλά θα μπορούσε να μπει ένας διαιρέτης με δύο αντιστάσεις στην έξοδο, ώστε να μαζευτεί κάπως.
Δεν χρειάζεται να μπει κανένας διαιρέτης, πυκνωτές εξόδου της προκοπής χρειάζεται.
Και να μου πείτε γιατί δεν παίζει 24/192. Μόνο μέχρι 24/96 πάει.
Χρήστος
Re: Lampucera II / Rpi2 Streamer
Dr Pan K wrote:Φλουκ True RMS ?
Έχω και τέτοιο, αλλά handheld.
Η σημερινή παραλαβή είναι benchtop, δυστυχώς όχι Fluke: https://eu.rigol.com/eu/products/DM_Detail/DM858
Re: Lampucera II / Rpi2 Streamer
Chris1967 wrote:Δεν χρειάζεται να μπει κανένας διαιρέτης, πυκνωτές εξόδου της προκοπής χρειάζεται.
Και να μου πείτε γιατί δεν παίζει 24/192. Μόνο μέχρι 24/96 πάει.
Έχει ίδια συμπεριφορά και από την ομοαξονική και την οπτική;
Re: Lampucera II / Rpi2 Streamer
Αυτό μου πέρασε από το μυαλό Δημήτρη, ότι μήπως έχουν μπει ανάποδα το spdif ομοαξονικό με την οπτική, αλλά είναι στις σωστές θέσεις στην πλακέτα.
Και ούτως ή άλλως η οπτική περιορίζεται στα 24/96 από τι ξέρω.
Δεν έχω οπτική ίνα να συνδέσω.
Θα το δούμε απόψε.
Και ούτως ή άλλως η οπτική περιορίζεται στα 24/96 από τι ξέρω.
Δεν έχω οπτική ίνα να συνδέσω.
Θα το δούμε απόψε.
Χρήστος
- Στέλιος Π.
- Posts: 192
- Joined: Mon Apr 18, 2016 3:45 pm
Re: Lampucera II / Rpi2 Streamer
Αν δε με απατα η μνημη μου η πλακετα αυτη δινει μεχρι τοσο Χρηστο.
V = dU/dq | I = dq/dt | P = dU/dt = V·I = I2·R = V2/R | V = I·R
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”