Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Υποψιάζομαι ότι το ρολόι του Γιαννη κάνει και για το Teac.. Αντώνη δες λίγο αν η είσοδος είναι στα 10MHz
Παναγιώτης
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Gojakla wrote:Γιαννη αντιλαμβανομαι πληρως αυτο που λες. Και ελπιζω να μην παρεξηγησες τα γραπτα μου, δεν κατακρινω αυτο που περιγραφεις.
Απλως οπως σωστα αναφερεις, εχω αλλη προσεγγιση. Για πολλους λογους.
Παντως δεν αποτελω τον τυπικο χαιεντα χομπιστα, δατς φορ σουρ.
Το μονο σιγουρο ειναι πως δεν εχω παρωπιδες και ειμαι πολυ ανοικτος σε δοκιμες και κουβεντες...
Δεν παρεξηγώ τίποτα! Αλίμονο!
Η εγγραφή μου στο φόρουμ του Παναγιώτη άλλωστε έγινε, γιατί ο ίδιος μου είπε ότι εδώ θα συζητάμε χωρίς φόβο και πάθος πάνω στο χόμπυ μας...και αυτό κάνω και κάνουμε!
Απλά εξηγώ πως βλέπω εγώ το όλο θέμα...δεν συμβουλεύω ποτέ και κανέναν ...
Για συζητήσεις και εγώ την σκούφια μου πετάω!!
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Dr Pan K wrote:Υποψιάζομαι ότι το ρολόι του Γιαννη κάνει και για το Teac.. Αντώνη δες λίγο αν η είσοδος είναι στα 10MHz
Στα 10 ειναι...
![music [musicphones]](./images/smilies/listening.gif)
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Υπάρχει ένα θέμα βέβαια, το ρολόι δεν πρέπει να βγαίνει από την πρίζα. Αλλά θα μπορούσε να φέρει ο Αντώνης το Teac για δοκιμή στο σύστημα του Γιαννη ( αν υπάρχει χρόνος, ταιριάζουν τα προγράμματα κτλ). Λέω εγώ τώρα...
Παναγιώτης
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Στα πλαίσια του ότι είμαι ανοικτός σε καινούργιες εμπειρίες όπως προείπα και αν ο Γιάννης ενδιαφέρεται και μπορεί, why not?
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Και ενδιαφέρομαι και μπορώ...επειδή όμως όλο το σύστημα παίζει με μαύρα καλώδια ρεύματος αυτή τη στιγμή και είμαι στην αναμονή των καινούργιων, μόλις τακτοποιηθώ το κανονίζουμε!
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
LMAO μαύρα καλώδια στο σύστημα του Γιάννη
Παναγιώτης
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Άστα...υποφέρω!!

- andreasecon
- Posts: 671
- Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
- Location: Kifisia
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Τα ασπρα τα εχω εγω !! ![dance [dance]](./images/smilies/dance.gif)
![dance [dance]](./images/smilies/dance.gif)
Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)
Φυλετικές διακρίσεις και στα καλώδια!!!!!

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”
![hello [wavegreen]](./images/smilies/wavegreen.gif)