Τον Andrew δεν τον πετύχαμε.
Κάποιοι κατασκευαστές έλειπαν και κάποιοι κατέβασαν λίγο πιο μικρά ηχεία, οχι τα κορυφαια τους.
Επειδή δεν εχω προλάβει να τελειώσω την κάλυψη μου για το Part Time Audiophile στην ερώτηση για το καλυτερο σύστημα θα απαντήσω μόλις δημοσιεύσω και τις τελευταίες αναφορές.
Θα ήθελα να ακούσω ενα σύστημα με ASR - Zellaton ή ASR - Wilson ή και Rockport, TAD. Πιατευω θα ηταν εξαιρετικο, ο ενισχυτής ταιριαζει με μοντέρνα σχέδια ηχειων με ταχύτητα και λεπτομέρεια.
Επισης θα ήθελα να ακούσω το μεγαλο ψηφιακο της Ideon με κάποιο λογικο ηχείο γιατι τα Brodmann παραεχουν άποψη και χρωματισμούς.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Vienna High End 2026
Re: Vienna High End 2026
Παναγιώτης
Re: Vienna High End 2026
Rockna και MSB εμφανίστηκαν στην έκθεση; Υπήρξαν ενδιαφέρουσες εξελίξεις στο ψηφιακό πεδίο;
Re: Vienna High End 2026
Tον Rockna δεν τον πέτυχα καπου. Επειδή δεν κατέβηκε και ο Μανώλης ( Tune Audio) που εκανε τα κουμάντα για το δωμάτιο ισως ο Nucu να μην ήταν στην Βιέννη.
Η MSB ειχε ενα booth σε διάδρομο. Δεν την είδα σε δωμάτια. Φέτος απο μεγάλα ψηφιακά είδαμε αρκετα LampizatOr, dCS και πολλα Wadax
Η MSB ειχε ενα booth σε διάδρομο. Δεν την είδα σε δωμάτια. Φέτος απο μεγάλα ψηφιακά είδαμε αρκετα LampizatOr, dCS και πολλα Wadax
Παναγιώτης
Re: Vienna High End 2026
Kharma - Goldmund - Wadax
Συνεχιζω να πιστευω πως η Kharma ειναι απο τις πιο παρεξηγημενες εταιριες ηχειων. Παιζουν παρα πολυ καλα αλλα για καποιο λογο πολλοι τα θεωρουν lifestyle ηχεια χωρις να εχω καταλαβει το γιατι. Ειναι πανακριβα αλλα και ποιος δεν ειναι τωρα πια.
Τα μεγαλα ενισχυτικα ειναι οι τελικοι της Goldmund, ψηφιακο της Wadax. Ωραιο συστημα.
Συνεχιζω να πιστευω πως η Kharma ειναι απο τις πιο παρεξηγημενες εταιριες ηχειων. Παιζουν παρα πολυ καλα αλλα για καποιο λογο πολλοι τα θεωρουν lifestyle ηχεια χωρις να εχω καταλαβει το γιατι. Ειναι πανακριβα αλλα και ποιος δεν ειναι τωρα πια.
Τα μεγαλα ενισχυτικα ειναι οι τελικοι της Goldmund, ψηφιακο της Wadax. Ωραιο συστημα.
Παναγιώτης
Re: Vienna High End 2026
Silbatone
Απο τα καλυτερα δωματια της Silbatone που εχω ακουσει ποτε, επαιζε καταπληκτικα, σε σταθμες σταδιου κατα την διαρκεια συναυλιας των Led Zeppelin. Ακουσαμε ενα Whole Lotta Love στα καπακια απο Καλας. Φυσικα με 2 watt ισχυ και καλωδια τηλεφωνικης γραμμης. Δυστυχως ο φιλος Chung εφετος δεν επινε, το παρατηρησε ο Chris και πηγα και τον ρωτησα, μου ειπε πως εχει θεμα υγειας. Ελπιζω πως έχοντας μια ολοκληρη χωρα απο πισω του να βοηθησει και να μην παθει τπτ γιατι ειναι μυθος απο τους λιγους. Για οποιον δεν γνωριζει η οικογενεια του ειναι απο τους μεγαλοϊδιοκτήτες της Ν. Κορεας (Hyundai)
Απο τα καλυτερα δωματια της Silbatone που εχω ακουσει ποτε, επαιζε καταπληκτικα, σε σταθμες σταδιου κατα την διαρκεια συναυλιας των Led Zeppelin. Ακουσαμε ενα Whole Lotta Love στα καπακια απο Καλας. Φυσικα με 2 watt ισχυ και καλωδια τηλεφωνικης γραμμης. Δυστυχως ο φιλος Chung εφετος δεν επινε, το παρατηρησε ο Chris και πηγα και τον ρωτησα, μου ειπε πως εχει θεμα υγειας. Ελπιζω πως έχοντας μια ολοκληρη χωρα απο πισω του να βοηθησει και να μην παθει τπτ γιατι ειναι μυθος απο τους λιγους. Για οποιον δεν γνωριζει η οικογενεια του ειναι απο τους μεγαλοϊδιοκτήτες της Ν. Κορεας (Hyundai)
Παναγιώτης
Re: Vienna High End 2026
ESD
Η κακη απομιμηση wannabe του προηγουμενου δωματιου. Ναι επαιζαν στην διαπασον αλλα την παραμορφωση την εκοβες με το μαχαιρι σε σχημα κυβου και επαιρνες μαζι σου ενα σουβενιρ. Χωρις υπερβολη τα ηχεια θα ειχαν ισα με 40% παραμορφωση (και ειμαι ευγενικος).
Η κακη απομιμηση wannabe του προηγουμενου δωματιου. Ναι επαιζαν στην διαπασον αλλα την παραμορφωση την εκοβες με το μαχαιρι σε σχημα κυβου και επαιρνες μαζι σου ενα σουβενιρ. Χωρις υπερβολη τα ηχεια θα ειχαν ισα με 40% παραμορφωση (και ειμαι ευγενικος).
Παναγιώτης
Re: Vienna High End 2026
Gryphon
Ενα απο το πιο ανοητα δωματια που εχω ακουσει ποτέ. Η Gryphon παρουσιασε ενα νεο τελικο ενισχυτη με 180W@8Ohm σε ταξη Α. Δεν ξερω αν υπαρχει αλλος ενισχυτης με τοσο πολλα βατ σε ταξη Α. Η αισθητικη ειναι αψογη, ειμαι βεβαιος οτι μπορει να οδηγησει τα παντα. Μαλλον εχουν αντιθετη αποψη οι ανθρωποι της Gryphon καθως τα ηχεια εχουν class D ενισχυση στα woofer, o τελικος οδηγει μονο τα δυο μικρα mid range και το tweeter.
Απο ποτε τα mid και ενα tweeter θελουν 200 κιλα ενισχυση? Τι ακριβως θες να πεις με αυτο το συστημα? Απο τον φιλο Rune ακουσα μια ακυρη εξηγηση, πως ειναι για το headroom, κατι το οποιο ειναι απλα αστειο. Δεν υπαρχει headroom στα tweeter και τα mid. Ανοησιες, ακριβες ανοησιες.
Ενα απο το πιο ανοητα δωματια που εχω ακουσει ποτέ. Η Gryphon παρουσιασε ενα νεο τελικο ενισχυτη με 180W@8Ohm σε ταξη Α. Δεν ξερω αν υπαρχει αλλος ενισχυτης με τοσο πολλα βατ σε ταξη Α. Η αισθητικη ειναι αψογη, ειμαι βεβαιος οτι μπορει να οδηγησει τα παντα. Μαλλον εχουν αντιθετη αποψη οι ανθρωποι της Gryphon καθως τα ηχεια εχουν class D ενισχυση στα woofer, o τελικος οδηγει μονο τα δυο μικρα mid range και το tweeter.
Απο ποτε τα mid και ενα tweeter θελουν 200 κιλα ενισχυση? Τι ακριβως θες να πεις με αυτο το συστημα? Απο τον φιλο Rune ακουσα μια ακυρη εξηγηση, πως ειναι για το headroom, κατι το οποιο ειναι απλα αστειο. Δεν υπαρχει headroom στα tweeter και τα mid. Ανοησιες, ακριβες ανοησιες.
Παναγιώτης