Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Vienna High End 2026

User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Vienna High End 2026

Unread post #51 by Dr Pan K » Sun Jun 21, 2026 3:42 pm

Τον Andrew δεν τον πετύχαμε.

Κάποιοι κατασκευαστές έλειπαν και κάποιοι κατέβασαν λίγο πιο μικρά ηχεία, οχι τα κορυφαια τους.

Επειδή δεν εχω προλάβει να τελειώσω την κάλυψη μου για το Part Time Audiophile στην ερώτηση για το καλυτερο σύστημα θα απαντήσω μόλις δημοσιεύσω και τις τελευταίες αναφορές.

Θα ήθελα να ακούσω ενα σύστημα με ASR - Zellaton ή ASR - Wilson ή και Rockport, TAD. Πιατευω θα ηταν εξαιρετικο, ο ενισχυτής ταιριαζει με μοντέρνα σχέδια ηχειων με ταχύτητα και λεπτομέρεια.

Επισης θα ήθελα να ακούσω το μεγαλο ψηφιακο της Ideon με κάποιο λογικο ηχείο γιατι τα Brodmann παραεχουν άποψη και χρωματισμούς.
Παναγιώτης
User avatar
pankon
Contributor
Posts: 1641
Joined: Thu Mar 30, 2017 9:35 pm
Location: Athens + Thessaloniki

Re: Vienna High End 2026

Unread post #52 by pankon » Sun Jun 21, 2026 6:58 pm

Rockna και MSB εμφανίστηκαν στην έκθεση; Υπήρξαν ενδιαφέρουσες εξελίξεις στο ψηφιακό πεδίο;
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Vienna High End 2026

Unread post #53 by Dr Pan K » Sun Jun 21, 2026 7:30 pm

Tον Rockna δεν τον πέτυχα καπου. Επειδή δεν κατέβηκε και ο Μανώλης ( Tune Audio) που εκανε τα κουμάντα για το δωμάτιο ισως ο Nucu να μην ήταν στην Βιέννη.

Η MSB ειχε ενα booth σε διάδρομο. Δεν την είδα σε δωμάτια. Φέτος απο μεγάλα ψηφιακά είδαμε αρκετα LampizatOr, dCS και πολλα Wadax
Παναγιώτης
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Vienna High End 2026

Unread post #54 by Dr Pan K » Tue Jun 23, 2026 6:08 pm

Kharma - Goldmund - Wadax

Συνεχιζω να πιστευω πως η Kharma ειναι απο τις πιο παρεξηγημενες εταιριες ηχειων. Παιζουν παρα πολυ καλα αλλα για καποιο λογο πολλοι τα θεωρουν lifestyle ηχεια χωρις να εχω καταλαβει το γιατι. Ειναι πανακριβα αλλα και ποιος δεν ειναι τωρα πια.

Τα μεγαλα ενισχυτικα ειναι οι τελικοι της Goldmund, ψηφιακο της Wadax. Ωραιο συστημα.

DSC04586.JPG
DSC04586.JPG (941.89 KiB) Viewed 22 times


DSC04590.JPG
DSC04590.JPG (869.76 KiB) Viewed 22 times


DSC04591.JPG
DSC04591.JPG (815.66 KiB) Viewed 22 times


DSC04593.JPG
DSC04593.JPG (1019.54 KiB) Viewed 22 times


DSC04597.JPG
DSC04597.JPG (915.93 KiB) Viewed 22 times
Παναγιώτης
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Vienna High End 2026

Unread post #55 by Dr Pan K » Tue Jun 23, 2026 6:16 pm

Silbatone

Απο τα καλυτερα δωματια της Silbatone που εχω ακουσει ποτε, επαιζε καταπληκτικα, σε σταθμες σταδιου κατα την διαρκεια συναυλιας των Led Zeppelin. Ακουσαμε ενα Whole Lotta Love στα καπακια απο Καλας. Φυσικα με 2 watt ισχυ και καλωδια τηλεφωνικης γραμμης. Δυστυχως ο φιλος Chung εφετος δεν επινε, το παρατηρησε ο Chris και πηγα και τον ρωτησα, μου ειπε πως εχει θεμα υγειας. Ελπιζω πως έχοντας μια ολοκληρη χωρα απο πισω του να βοηθησει και να μην παθει τπτ γιατι ειναι μυθος απο τους λιγους. Για οποιον δεν γνωριζει η οικογενεια του ειναι απο τους μεγαλοϊδιοκτήτες της Ν. Κορεας (Hyundai)

DSC04600.JPG
DSC04600.JPG (988.04 KiB) Viewed 22 times


DSC04602.JPG
DSC04602.JPG (876.3 KiB) Viewed 22 times


DSC04604.JPG
DSC04604.JPG (918.6 KiB) Viewed 22 times


DSC04606.JPG
DSC04606.JPG (1.02 MiB) Viewed 22 times


DSC04615.JPG
DSC04615.JPG (591.93 KiB) Viewed 22 times


DSC04617.JPG
DSC04617.JPG (554.58 KiB) Viewed 22 times
Παναγιώτης
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Vienna High End 2026

Unread post #56 by Dr Pan K » Tue Jun 23, 2026 6:21 pm

ESD

Η κακη απομιμηση wannabe του προηγουμενου δωματιου. Ναι επαιζαν στην διαπασον αλλα την παραμορφωση την εκοβες με το μαχαιρι σε σχημα κυβου και επαιρνες μαζι σου ενα σουβενιρ. Χωρις υπερβολη τα ηχεια θα ειχαν ισα με 40% παραμορφωση (και ειμαι ευγενικος).

DSC04620.JPG
DSC04620.JPG (973.36 KiB) Viewed 21 times


DSC04622.JPG
DSC04622.JPG (914.07 KiB) Viewed 21 times


DSC04624.JPG
DSC04624.JPG (1.01 MiB) Viewed 21 times


DSC04626.JPG
DSC04626.JPG (1.02 MiB) Viewed 21 times
Παναγιώτης
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Vienna High End 2026

Unread post #57 by Dr Pan K » Tue Jun 23, 2026 6:59 pm

Gryphon

Ενα απο το πιο ανοητα δωματια που εχω ακουσει ποτέ. Η Gryphon παρουσιασε ενα νεο τελικο ενισχυτη με 180W@8Ohm σε ταξη Α. Δεν ξερω αν υπαρχει αλλος ενισχυτης με τοσο πολλα βατ σε ταξη Α. Η αισθητικη ειναι αψογη, ειμαι βεβαιος οτι μπορει να οδηγησει τα παντα. Μαλλον εχουν αντιθετη αποψη οι ανθρωποι της Gryphon καθως τα ηχεια εχουν class D ενισχυση στα woofer, o τελικος οδηγει μονο τα δυο μικρα mid range και το tweeter.

Απο ποτε τα mid και ενα tweeter θελουν 200 κιλα ενισχυση? Τι ακριβως θες να πεις με αυτο το συστημα? Απο τον φιλο Rune ακουσα μια ακυρη εξηγηση, πως ειναι για το headroom, κατι το οποιο ειναι απλα αστειο. Δεν υπαρχει headroom στα tweeter και τα mid. Ανοησιες, ακριβες ανοησιες.

DSC04944.JPG
DSC04944.JPG (742.75 KiB) Viewed 17 times


DSC04948.JPG
DSC04948.JPG (818.9 KiB) Viewed 17 times


DSC04951.JPG
DSC04951.JPG (867.44 KiB) Viewed 17 times


DSC04952.JPG
DSC04952.JPG (874.42 KiB) Viewed 17 times


DSC04957.JPG
DSC04957.JPG (940.09 KiB) Viewed 17 times
Παναγιώτης

Return to “Audio Shows”



Login · Register