Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Voivode + Aether

User avatar
Tzimisce
Posts: 73
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:43 pm
Location: Athens

Re: Voivode + Aether

Unread post #101 by Tzimisce » Mon Jun 22, 2026 1:18 pm

Btw για το ότι σταματάει η playlist του qobuz, μπορεί να γίνεται για δύο λόγους.
Ένας ότι το ίδιο το qobuz δεν δίνει πάντα το url. Μου έχει συμβεί να μη θέλει να παίξει για κανένα λόγο κάποια κομμάτια ή ολόκληρους δίσκους και με άλλα streamer.
Το άλλο είναι ότι "κοιμάται" το tablet και λήγει το url του qobuz (μετά από κάπου 20 λεπτά) και δεν το ενημερώνει.
Αυτό είναι θέμα ασφαλείας του qobuz (και του tidal) για να μη μοιράζονται τα url και καλά.
User avatar
Dimdim
Posts: 164
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:44 am

Re: Voivode + Aether

Unread post #102 by Dimdim » Mon Jun 22, 2026 3:54 pm

Όλα αυτά όμως θα λυθούν όταν πάμε σε server based αρχιτεκτονική, έτσι φανταστικέ ντεβέλοπερ; :-D :-D
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9538
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Voivode + Aether

Unread post #103 by Dr Pan K » Mon Jun 22, 2026 5:00 pm

Το έχει βρει αλλα δεν παιζει. Μόλις βγάλεις το νεο apk - OS θα το περάσω και θα ξαναδοκιμάσω
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2157
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Voivode + Aether

Unread post #104 by Chris1967 » Mon Jun 22, 2026 5:09 pm

Dimdim wrote:Όλα αυτά όμως θα λυθούν όταν πάμε σε server based αρχιτεκτονική, έτσι φανταστικέ ντεβέλοπερ; :-D :-D


[thumbup]
Χρήστος
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2157
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: Voivode + Aether

Unread post #105 by Chris1967 » Mon Jun 22, 2026 5:11 pm

Παρακαλώ μπορείς να μας βάλεις εδώ μετά από αυτό το ποστ το τελευταίο Voivode και Ether? και αν μπορείς να τους βάλεις και βερσιόν για να ξέρουμε τι μας γίνεται?
Χρήστος
DomieMic65
Contributor
Posts: 1429
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Voivode + Aether

Unread post #106 by DomieMic65 » Mon Jun 22, 2026 5:33 pm

Στο Qobuz όντως μπορεί να υπάρχουν θεματάκια και να μην παίζει ανεξάρτητα από τον streamer!

Σε σχέση με τα Genre , αυτά του Qobuz σου βγάζουν νέες κυκλοφορίες κλπ στο κάθε είδος ή το “in the press” “most streamed” κλπ … θα ήταν χρήσιμο να μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτές τις επιλογές μέσα από το μενού του Qobuz!
User avatar
Tzimisce
Posts: 73
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:43 pm
Location: Athens

Re: Voivode + Aether

Unread post #107 by Tzimisce » Tue Jun 23, 2026 8:57 am

Dimdim wrote:Όλα αυτά όμως θα λυθούν όταν πάμε σε server based αρχιτεκτονική, έτσι φανταστικέ ντεβέλοπερ; :-D :-D



Μέχρι να βγει πλακέτα που να παίρνει 2 cm5 έχουμε καιρό... :lol:

Λοιπόν... τα current versions έχουν ως εξής:

Application
RPI 4 Image
RPI 5 Image

Έχουν μπει πολλά καλούδια, έχει διορθωθεί και το κόψιμο στα url που έκανε στο tidal και το qobuz, παίζει αρχεία από την USB, έχει μπει theme για υπέργηρους (tablet mode) κλπ κλπ.
Είναι λίγο μεταβατική version γιατί ενώ υποστηρίζονται κανονικά πλέον πολλαπλά samba, στο RPI4 δεν παίζει από εκεί (ενώ το βλέπει κανονικά), ενώ στο RPI5 παίζει κανονικά.
Πιθανολογώ ότι σήμερα θα βγει το image για το 4 full.

Οπότε, το application είναι στην version 1.6 και τα images τα έχω κρατήσει στην 1.5.
Minidlna και minim παίζουν όπως και παλιά, το samba έχει θέμα στο RPI4.

Για αυτό δεν τις βγάζω αν δεν ολοκληρωθούν.

Το πολύ πολύ να εγκαταλείψω το RPI4, γιατί έτσι είναι διπλή δουλειά.
DomieMic65
Contributor
Posts: 1429
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Voivode + Aether

Unread post #108 by DomieMic65 » Tue Jun 23, 2026 12:33 pm

IMG_20260623_122624.jpg
IMG_20260623_122624.jpg (248.83 KiB) Viewed 28 times
IMG_20260623_122805.jpg
IMG_20260623_122805.jpg (399.71 KiB) Viewed 28 times


Εδώ θα έπρεπε να υπάρχει το Queue;
Τα screenshots είναι από NAS και απο Qobuz
User avatar
Tzimisce
Posts: 73
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:43 pm
Location: Athens

Re: Voivode + Aether

Unread post #109 by Tzimisce » Tue Jun 23, 2026 1:19 pm

Εδώ δεν έχει χώρο για να μπει το queue.
Αν είχαν στίχους αυτά που ακούς θα τους έβγαζε. ;-)
DomieMic65
Contributor
Posts: 1429
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Voivode + Aether

Unread post #110 by DomieMic65 » Tue Jun 23, 2026 1:42 pm

Tzimisce wrote:Εδώ δεν έχει χώρο για να μπει το queue.
Αν είχαν στίχους αυτά που ακούς θα τους έβγαζε. ;-)

στίχους έχω δει ναι.. [musicphones]

το queue φαίνεται αλλού;

ηχητικά μου ακούγεται πιο smooth χωρίς να χάνει σε καθαρότητα!!

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register