Btw για το ότι σταματάει η playlist του qobuz, μπορεί να γίνεται για δύο λόγους.
Ένας ότι το ίδιο το qobuz δεν δίνει πάντα το url. Μου έχει συμβεί να μη θέλει να παίξει για κανένα λόγο κάποια κομμάτια ή ολόκληρους δίσκους και με άλλα streamer.
Το άλλο είναι ότι "κοιμάται" το tablet και λήγει το url του qobuz (μετά από κάπου 20 λεπτά) και δεν το ενημερώνει.
Αυτό είναι θέμα ασφαλείας του qobuz (και του tidal) για να μη μοιράζονται τα url και καλά.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Voivode + Aether
Re: Voivode + Aether
Όλα αυτά όμως θα λυθούν όταν πάμε σε server based αρχιτεκτονική, έτσι φανταστικέ ντεβέλοπερ;

Re: Voivode + Aether
Το έχει βρει αλλα δεν παιζει. Μόλις βγάλεις το νεο apk - OS θα το περάσω και θα ξαναδοκιμάσω
Παναγιώτης
Re: Voivode + Aether
Dimdim wrote:Όλα αυτά όμως θα λυθούν όταν πάμε σε server based αρχιτεκτονική, έτσι φανταστικέ ντεβέλοπερ;![]()
Χρήστος
Re: Voivode + Aether
Παρακαλώ μπορείς να μας βάλεις εδώ μετά από αυτό το ποστ το τελευταίο Voivode και Ether? και αν μπορείς να τους βάλεις και βερσιόν για να ξέρουμε τι μας γίνεται?
Χρήστος
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1429
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Voivode + Aether
Στο Qobuz όντως μπορεί να υπάρχουν θεματάκια και να μην παίζει ανεξάρτητα από τον streamer!
Σε σχέση με τα Genre , αυτά του Qobuz σου βγάζουν νέες κυκλοφορίες κλπ στο κάθε είδος ή το “in the press” “most streamed” κλπ … θα ήταν χρήσιμο να μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτές τις επιλογές μέσα από το μενού του Qobuz!
Σε σχέση με τα Genre , αυτά του Qobuz σου βγάζουν νέες κυκλοφορίες κλπ στο κάθε είδος ή το “in the press” “most streamed” κλπ … θα ήταν χρήσιμο να μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτές τις επιλογές μέσα από το μενού του Qobuz!
Re: Voivode + Aether
Dimdim wrote:Όλα αυτά όμως θα λυθούν όταν πάμε σε server based αρχιτεκτονική, έτσι φανταστικέ ντεβέλοπερ;![]()
Μέχρι να βγει πλακέτα που να παίρνει 2 cm5 έχουμε καιρό...
Λοιπόν... τα current versions έχουν ως εξής:
Application
RPI 4 Image
RPI 5 Image
Έχουν μπει πολλά καλούδια, έχει διορθωθεί και το κόψιμο στα url που έκανε στο tidal και το qobuz, παίζει αρχεία από την USB, έχει μπει theme για υπέργηρους (tablet mode) κλπ κλπ.
Είναι λίγο μεταβατική version γιατί ενώ υποστηρίζονται κανονικά πλέον πολλαπλά samba, στο RPI4 δεν παίζει από εκεί (ενώ το βλέπει κανονικά), ενώ στο RPI5 παίζει κανονικά.
Πιθανολογώ ότι σήμερα θα βγει το image για το 4 full.
Οπότε, το application είναι στην version 1.6 και τα images τα έχω κρατήσει στην 1.5.
Minidlna και minim παίζουν όπως και παλιά, το samba έχει θέμα στο RPI4.
Για αυτό δεν τις βγάζω αν δεν ολοκληρωθούν.
Το πολύ πολύ να εγκαταλείψω το RPI4, γιατί έτσι είναι διπλή δουλειά.
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1429
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Voivode + Aether
Εδώ θα έπρεπε να υπάρχει το Queue;
Τα screenshots είναι από NAS και απο Qobuz
Re: Voivode + Aether
Εδώ δεν έχει χώρο για να μπει το queue.
Αν είχαν στίχους αυτά που ακούς θα τους έβγαζε.
Αν είχαν στίχους αυτά που ακούς θα τους έβγαζε.
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1429
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Voivode + Aether
Tzimisce wrote:Εδώ δεν έχει χώρο για να μπει το queue.
Αν είχαν στίχους αυτά που ακούς θα τους έβγαζε.
στίχους έχω δει ναι..
το queue φαίνεται αλλού;
ηχητικά μου ακούγεται πιο smooth χωρίς να χάνει σε καθαρότητα!!
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”