Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Spinning jazz records :)

User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9529
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Spinning jazz records :)

Unread post #21 by Dr Pan K » Mon Oct 24, 2016 8:40 pm

Το ακούω τωρα στο youtube, πολύ δυνατό! Πρεπει να το φέρεις στην επόμενη ακρόαση Γιωργο
Παναγιώτης
User avatar
Jazzer
Posts: 122
Joined: Mon Jun 06, 2016 7:55 pm

Re: Spinning jazz records :)

Unread post #22 by Jazzer » Mon Oct 24, 2016 8:46 pm

Μου έχεις κάνει μεγάλη "ζημιά" με το Rega Πάνο !!
Ένα πράγμα θα σου πω (όχι ότι δεν το ξέρεις χρόνια τώρα), το είχα και σε high res, αλλά σαν τον ήχο του βινυλίου δεν είναι με τίποτα !!! Στοχευμένα αγοράζω όχι πολλούς αλλά ιδιαίτερους δίσκους (σήμερα αγόρασα τον 21ο) , ακολουθώντας αυτά που είχαμε πει...
Jazz is the teacher, Funk is the preacher !
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9529
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Spinning jazz records :)

Unread post #23 by Dr Pan K » Mon Oct 24, 2016 8:49 pm

Οταν ειχα παρει την ρεγκα θυμάμαι πως βρέθηκα να ξανααγοραζω ενα ενα ολα τα αγαπημένα μου CD σε βινύλιο. Με προσοχή στις υπερβολές γιατι ειναι δύσκολοι καιροί.
Παναγιώτης
User avatar
Jazzer
Posts: 122
Joined: Mon Jun 06, 2016 7:55 pm

Re: Spinning jazz records :)

Unread post #24 by Jazzer » Mon Oct 24, 2016 8:58 pm

Ναι ναι, δεν θα πέσω σε αυτή την παγίδα !!
Ο σημερινός, υπέροχος jazz rock δίσκος είναι από τον Φινλανδό Eero Koivistoinen, πίσω στο 1972, με τίτλο "for Children".
https://www.youtube.com/watch?v=ul3BIl-p-aQ
Υπόσχομαι ακρόαση !
Jazz is the teacher, Funk is the preacher !

Return to “Μουσική”



Login · Register