Καλησπέρα σε όλους σας,
Αυτό είναι το πρώτο θέμα που ανοίγω. Ελπίζω να έχουμε και άλλα.
Λοιπόν, πριν από λίγες ημέρες αγόρασα το DacMagic 100. Πρώτα σχόλια είναι πως έκανε διαφορά σε ένα Logitech Squeezebox που έχω και πολύ μικρότερη στο TEAC PD-H600. Πολύ σύντομα το Squeezebox θα αντικατασταθεί με ένα Mac mini.
Το τροφοδοτικό του DacMagic 100 είναι ένα πολύ απλό και πιστεύω πως η απόδοση θα ανέβει σημαντικά αν το αντικαταστήσω. Οι απαιτήσεις για ρεύμα είναι 12ν και 2Α.
Το ερώτημα είναι αν υπάρχει ένα καλο έτοιμο σε λογική τιμή, βρήκα ήδη ένα στα 120 ευρώ, ή αν ο δρόμος της κατασκευής θα δώσει κάτι καλύτερο.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Λευτέρης
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Τροφοδοτικό για DacMagic 100
Re: Τροφοδοτικό για DacMagic 100
Καλησπέρα Λευτέρη
Ενδιαφέρον ντακιδιο το 100
Το τροφοδοτικό παίζει ουσιαστικό ρολο σε ενα DAC και πιστεύω πως ακόμα και με ενα της κατηγορίας των 80-120 ευρω θα πάρεις αναβαθμισμένο ηχο. Πιο ακριβό ισως να μην εχει νόημα.
Teradak 30VA 2A 12V http://www.ebay.com/itm/New-TeraDak-DC- ... SwZVlXuwPq
Breeze Audio 25VA 2A 12V http://www.ebay.com/itm/NEW-25VA-TALEMA ... Swv9FXgKj6
Το δευτερο το εχω πάρει για το ρουτερ μου και ειναι αρκετα σταθερο, δειχνει να δουλεύει καλα κτλ αλλα δεν το εχω μετρήσει για θόρυβο. Η οθονη μετραει σωστα πάντως οποτε το ρύθμισα στα 12 που ήθελα.
Εναλλακτικά ίσως να ειχε ενδιαφέρον να δεις και το iFi iPower που ναι μεν ειναι διακοπτικο τροφοδοτικό άλλα ειναι ιδιαίτερα ήσυχο και κοστίζει λιγότερο απο 60ευρω.
http://ifi-audio.com/portfolio-view/accessory-ipower/
Ενδιαφέρον ντακιδιο το 100
Το τροφοδοτικό παίζει ουσιαστικό ρολο σε ενα DAC και πιστεύω πως ακόμα και με ενα της κατηγορίας των 80-120 ευρω θα πάρεις αναβαθμισμένο ηχο. Πιο ακριβό ισως να μην εχει νόημα.
Teradak 30VA 2A 12V http://www.ebay.com/itm/New-TeraDak-DC- ... SwZVlXuwPq
Breeze Audio 25VA 2A 12V http://www.ebay.com/itm/NEW-25VA-TALEMA ... Swv9FXgKj6
Το δευτερο το εχω πάρει για το ρουτερ μου και ειναι αρκετα σταθερο, δειχνει να δουλεύει καλα κτλ αλλα δεν το εχω μετρήσει για θόρυβο. Η οθονη μετραει σωστα πάντως οποτε το ρύθμισα στα 12 που ήθελα.
Εναλλακτικά ίσως να ειχε ενδιαφέρον να δεις και το iFi iPower που ναι μεν ειναι διακοπτικο τροφοδοτικό άλλα ειναι ιδιαίτερα ήσυχο και κοστίζει λιγότερο απο 60ευρω.
http://ifi-audio.com/portfolio-view/accessory-ipower/
Παναγιώτης
Re: Τροφοδοτικό για DacMagic 100
Γειά σου Παναγιώτη,
μάλλον θα πάω για το δεύτερο, αν και πολύ πιθανόν να δω και για κατασκευή.
ευχαριστώ πολύ,
Λευτέρης
μάλλον θα πάω για το δεύτερο, αν και πολύ πιθανόν να δω και για κατασκευή.
ευχαριστώ πολύ,
Λευτέρης
Re: Τροφοδοτικό για DacMagic 100
Η κατασκευή μπορεί και να μην συμφέρει. Στο Raspberry Pi μου είχα φτιάξει ένα γραμμικο τροφοδοτικό και το κόστος για μετασχηματιστη και υλικά ήταν 50 ευρώ. Με κουτάκι, οθόνη και βύσματα ακόμα και αν αφήσεις εκτός τις εργατοωρες το κόστος θα ξεπερνούσε αυτό του έτοιμου. Το μόνο θετικό είναι ότι μπορείς να βάλεις επώνυμα και εγγυημένα υλικά.
Παναγιώτης
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”