Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

ibasso DX200

User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2158
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

ibasso DX200

Unread post #1 by Chris1967 » Tue Jan 24, 2017 10:23 pm

Σύντομα στα καταστήματα το ibasso DX200 DAP με πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αλλά και τσουχτερή τιμή των $869.00 USD

http://www.ibasso.com/cp_xq_dy.php?id=4898



201701180107148214.png
201701180107148214.png (421.86 KiB) Viewed 2711 times
201701180108018818.png
201701180108018818.png (1001.58 KiB) Viewed 2711 times
201701182319195680.png
201701182319195680.png (382.74 KiB) Viewed 2711 times


201701180109028585.png
201701180109028585.png (169.67 KiB) Viewed 2711 times
201701180108421278.png
201701180108421278.png (761.51 KiB) Viewed 2711 times
Χρήστος
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: ibasso DX200

Unread post #2 by Dr Pan K » Tue Jan 24, 2017 11:10 pm

ΟΚ, απο θεμα hardware εντυπωσιακό. Το να βαζει καποιος σε φορητή συσκευή 2 οκτακαναλα τσιπάκια, ενα για το καθε κανάλι ειναι overkill. Ο driver απο την Thesycon επίσης στα θετικά.

Το θέμα ειναι αξιζει η αγορα? Δλδ σε σχεση με ενα κινητό τελευταίας εσοδείας (που ολοι εχουμε) και ενα Chord Mojo πχ θα δωσει κατι παραπάνω?
Παναγιώτης
User avatar
Chris1967
Contributor
Posts: 2158
Joined: Tue Mar 29, 2016 11:07 am

Re: ibasso DX200

Unread post #3 by Chris1967 » Wed Jan 25, 2017 11:23 am

Το ερώτημα έχει διαφορετικές απαντήσεις ανάλογα από ποια πλευρά το βλέπεις.

Με την γενικότερη έννοια του hiend σίγουρα αξίζει (χωρίς ακρόαση ακόμα βέβαια), αν κάποιος θέλει να έχει την τελευταία τεχνολογία, κλπ.

Με την έννοια της "μάχης" που γίνεται από διάφορες εταιρίες που παράγουν τέτοια προϊόντα επίσης βελτιώνει και ενισχύει τον ανταγωνισμό. Δεν είναι τυχαίο που Pionner/Onkyo και Sony έβγαλαν super hiend DAPS, χωρίς να αναφερθώ στην Astel&Kern και στους μικρότερους παίκτες από Ασία (Fiio, Cowon, Lotoo κλπ κλπ).

Από πλευράς life stye είναι σταθερά αυξανόμενος ο "hiend" portable ήχος τόσο από τέτοια μηχανάκια όσο και από inear που τώρα πια δεν μας παραξενεύουν τα μοντέλα που κοστίζουν πάνω από δύο χιλιάρικα και βάλε.

Το ερώτημα αν αξίζει είναι πόσο το έχει κανείς ανάγκη και κατά πόσο χρησιμοποιεί τέτοιες συσκευές.

Προσωπικά όλες αυτές οι συσκευές με ενδιαφέρουν και ανέκαθεν είχα κάποιο DAP από τότε που πρωτοεμφανίστηκαν και έχω περάσει διάφορα όπως το Creative Nomad Jukebox Zen Xtra, το ipod video 5th gen, το μικρουλάκι Clip+, και το τωρινό μου FiioX3. H επανάσταση ήταν η αναπαραγωγή hires, και η μετάβαση από mp3 σε αρχεία υψηλής ανάλυσης.

Το βλέπω σαν φυσική εξέλιξη. Και τότε όταν είχαν πάρει το Creative με κοίταζαν περίεργα φίλοι που τους είχα πει πόσο το πλήρωσα. Κάτι ανάλογο όπως τώρα.

Η χρήση τηλεφώνου δεν είναι βολική αν δεν είσαι μόνιμα κοντά σε φορτιστή, αν και από ήχο έχουμε μεγάλη εξέλιξη, οι πολύ χαμηλής ισχύος ενισχυτές των τηλεφώνων τα αποτρέπουν να είναι από μόνα τους εργαλεία σοβαρής ακρόασης με καλά ακουστικά.

Πρόσφατα η Audeze έκανε μια μεγάλη έκπληξη στον τομέα αυτό παρουσιάζοντας το καλώδιο με τον ενσωματωμένο ενισχυτή και DAC για συσκευές i της Apple, και σύντομα απότι λέγεται θα παρουσιάσουν παρόμοιο και για συσκευές Android με καλώδιο c.
Χρήστος
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: ibasso DX200

Unread post #4 by BityaBit » Wed Jan 25, 2017 11:25 am

Εμενα μου αρεσει. Οπως μου αρεσει και το αντιστοιχο Onkyo και το πανακριβο Sony. Εκει που καταλαβα οτι δεν μου κανουν ολα αυτα ειναι στο χρηστικο κομματι δλδ παιρνουμε ενα σμαρτφον για να τα κανει ολα μεταξυ των οποιων και την μουσικη γιατι να εχουμε κατι αλλο ξεχωριστο λοιπον για αυτην την δουλεια την στιγμη που τα τηλεφωνα για ευκαιριακη ακροαση ειναθ μια χαρα και για ποιοτικη αναβαθμιζονται με ενα μοτζο ενα ιφι και χιλιες αλλες εναλλακτικες πανεθκολα και πολυ πιο φτηνα; Δεν αρνουμαι το γεγονος οτι αυτες οι συσκευες ειναι πολυ ελκστικες και εχουν θαυμασιο ηχο απλα δεν βρισκω τον λογο βα εχω το κουβαλημα και τον μπελα του στησιματος δυο συσκευων την στιγμη που μπορω να τα κανω ολα καλυτερα λειτουργικα και σιγουρα το ιδιο καλα ηχητικα αν χρειαστει. Φυσικα δεν μπορω να τις απορριψω γενικα αφου καποιους θα τους εξυπηρετησουν οχι ομως πως η ολη φαση ειδικα επειδη ειναι ιδιαιτερα δαπανηρη δεν σηκωνει καποια κριτικη.

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register