Ως νέος στο forum, και μετά από ευγενική παρότρυνση των μελών, σας παρουσιάζω το σύστημά μου, που κατοικοεδρεύει στη συμπρωτεύσουσα. Πικάπ και ενισχυτικά από Αγγλία, Γιαπωνέζικο CD player και Αμερικάνικα ηχεία.
Το ακουστικό υλικό συνοδεύεται και από το σχετικό οπτικό...
Turntable: Roksan Xerxes (original) with OriginLive DC motor + Audiomods Series5 + MusicMaker III
CD: Marantz CD6003
Amplification: Croft SuperMicroII preamp ('R' spec by Croft, NOS Tesla E83CC in phono, NOS ECC83 Mullard in regulation) + Croft Series7 power amp
Speakers: Snell Type EII (with bypass caps, new internal wiring, WBT nextgen 0703Cu)
Interconnect cables: Atlas Titan
Speaker cables: Atlas Hyper 3.0
Speaker stands: Foundation
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Αγγλοσαξονικό σύστημα
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
Πολυ ιδιαιτερο σύστημα Παναγιώτη.
Θυμάμαι πριν απο καιρό το Stereophile ειχε κανει μια δοκιμή σε ενα Croft (integrated?), τα σχολια ηταν ιδιαιτερα θετικα (ειδικα για το ηχόχρωμα, τις αρμονικες) αλλα οταν το πηρε ο Atkinson για μετρησεις νομιζε οτι ειναι χαλασμενο (λογω της μεγαλης παραμορφωσης). Το έστειλε πισω σε δευτερο reviewer ο οποιος επιβεβαίωσε τον πρωτο, οτι το μηχανημα επαιζε πολύ μελωδικά.
Η αληθεια ή τουλάχιστον η ευχαρίστηση δεν ειναι παντα στους αριθμούς και οι ιδιοκτήτες Croft ειναι ευτυχείς.
Χαίρομαι επισης που βλέπω ενα βραχίονα του Jeff Spall, o Εγγλέζος κανει πολυ καλή δουλειά και πριν κάποια χρονια παραλίγο να πάρω και εγω εναν.
Συγχαρητήρια για τις επιλογές, οπως είπα, ιδιαίτερο σύστημα, με χαρακτήρα.
Θυμάμαι πριν απο καιρό το Stereophile ειχε κανει μια δοκιμή σε ενα Croft (integrated?), τα σχολια ηταν ιδιαιτερα θετικα (ειδικα για το ηχόχρωμα, τις αρμονικες) αλλα οταν το πηρε ο Atkinson για μετρησεις νομιζε οτι ειναι χαλασμενο (λογω της μεγαλης παραμορφωσης). Το έστειλε πισω σε δευτερο reviewer ο οποιος επιβεβαίωσε τον πρωτο, οτι το μηχανημα επαιζε πολύ μελωδικά.
Η αληθεια ή τουλάχιστον η ευχαρίστηση δεν ειναι παντα στους αριθμούς και οι ιδιοκτήτες Croft ειναι ευτυχείς.
Χαίρομαι επισης που βλέπω ενα βραχίονα του Jeff Spall, o Εγγλέζος κανει πολυ καλή δουλειά και πριν κάποια χρονια παραλίγο να πάρω και εγω εναν.
Συγχαρητήρια για τις επιλογές, οπως είπα, ιδιαίτερο σύστημα, με χαρακτήρα.
Παναγιώτης
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
Dr Pan K wrote:Πολυ ιδιαιτερο σύστημα Παναγιώτη.
Θυμάμαι πριν απο καιρό το Stereophile ειχε κανει μια δοκιμή σε ενα Croft (integrated?), τα σχολια ηταν ιδιαιτερα θετικα (ειδικα για το ηχόχρωμα, τις αρμονικες) αλλα οταν το πηρε ο Atkinson για μετρησεις νομιζε οτι ειναι χαλασμενο (λογω της μεγαλης παραμορφωσης). Το έστειλε πισω σε δευτερο reviewer ο οποιος επιβεβαίωσε τον πρωτο, οτι το μηχανημα επαιζε πολύ μελωδικά.
Η αληθεια ή τουλάχιστον η ευχαρίστηση δεν ειναι παντα στους αριθμούς και οι ιδιοκτήτες Croft ειναι ευτυχείς.
Χαίρομαι επισης που βλέπω ενα βραχίονα του Jeff Spall, o Εγγλέζος κανει πολυ καλή δουλειά και πριν κάποια χρονια παραλίγο να πάρω και εγω εναν.
Συγχαρητήρια για τις επιλογές, οπως είπα, ιδιαίτερο σύστημα, με χαρακτήρα.
Τον προενισχυτή Croft τον αγόρασα το 1989, όταν βρέθηκα για μεταπτυχιακό στην Αγγλία. Τον έχω από τότε με κάποιες μικρές αναβαθμίσεις. Και μεγάλη διαφορά έκαναν οι NOS λάμπες. Απλή σχεδίαση, no-nonsense, όπως λένε οι Άγγλοι.
Να και μια φωτό από μέσα... Τέρμα αριστερά οι δυο λάμπες NOS Tesla E83CC του phono. Σε άμεση σύγκριση με το καλύτερο phono stage (Accession) του Graham Slee, διάλεξα τον Croft...!
O Jeff Spall μου έφτιαξε έναν εξαιρετικό βραχίονα, λαμβάνοντας υπόψη ότι θα χρησιμοποιούσα την κεφαλή Music Maker III.
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
Brimar έχεις δοκιμάσει Παναγιωτη; Μαζί με κάποιες Telefunken και κάτι χρυσοποδαρες Philips οι αγαπημένες μου
Παναγιώτης
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
Dr Pan K wrote:Brimar έχεις δοκιμάσει Παναγιωτη; Μαζί με κάποιες Telefunken και κάτι χρυσοποδαρες Philips οι αγαπημένες μου
Nαι, βέβαια έχω δοκιμάσει και Brimar ECC83. Αρκετά καλές, αλλά δεν τρελάθηκα. Διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει πανάκεια όσον αφορά τις λάμπες και κάποια ή κάποιες μάρκες. Π.χ. οι Tesla E83CC είναι πανομοιότυπες με τις frame-grid Telefunken E83CC και είναι εξαιρετικές στη θέση phono του Croft, αλλά στο regulation δεν είναι τόσο καλές όσο οι Mullard.
Και πολλές άλλες παρόμοιες διαπιστώσεις για τις ECC82 ή και περισσότερο για τις 12BH7A που χρησιμοποιεί ο Croft σε line stage.
Πεδίον δόξης λαμπρό για πειραματισμούς με λάμπες... (ή πώς αλλιώς να καις χρόνο και χρήμα). Ακριβό παιχνίδι, αλλά ενδιαφέρον!
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
Πολύ ενδιαφέρον και ουσιαστικό σύστημα με έντονη προσωπικότητα να είσαι πάντα καλά και να έχεις χρόνο να το χαίρεσαι!!
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
BityaBit wrote:Πολύ ενδιαφέρον και ουσιαστικό σύστημα με έντονη προσωπικότητα να είσαι πάντα καλά και να έχεις χρόνο να το χαίρεσαι!!
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τις ευχές. Μακάρι να είμαστε όλοι καλά και να χαιρόμαστε τις μουσικές που μας αρέσουν.
Επόμενη αναβάθμιση είναι η αλλαγή του τροφοδοτικού του προενισχυτή, με πολύ μεγαλύτερο, σε εξωτερικό κουτί. Και πιθανότατα η τροποποίηση του line stage από λάμπα 6463 σε 12BH7A, ώστε να υπάρχουν πολλές εναλλακτικές επιλογές (π.χ. RCA, Sylvania, Tungsol, GE, Westinghouse, κτλ, κτλ.)
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
pankon wrote:
Nαι, βέβαια έχω δοκιμάσει και Brimar ECC83. Αρκετά καλές, αλλά δεν τρελάθηκα. Διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει πανάκεια όσον αφορά τις λάμπες και κάποια ή κάποιες μάρκες. Π.χ. οι Tesla E83CC είναι πανομοιότυπες με τις frame-grid Telefunken E83CC και είναι εξαιρετικές στη θέση phono του Croft, αλλά στο regulation δεν είναι τόσο καλές όσο οι Mullard.
Και πολλές άλλες παρόμοιες διαπιστώσεις για τις ECC82 ή και περισσότερο για τις 12BH7A που χρησιμοποιεί ο Croft σε line stage.
Πεδίον δόξης λαμπρό για πειραματισμούς με λάμπες... (ή πώς αλλιώς να καις χρόνο και χρήμα). Ακριβό παιχνίδι, αλλά ενδιαφέρον!
Εχω ενα λαμπατο phono stage (DIY) και ενα DAC Lampucera καθώς και μερικους ενισχυτές, επισης DIY και πανω σε αυτους εκανα αρκετές δόκιμες με λυχνίες, ειναι για να τρως ήμερες ολόκληρες ευχάριστα. Αν εχεις το μικροβιο του tuberolling τοτε πρεπει να μεινεις σε λαμπατο, αν ποτε φύγουν οι Croft τα σχεδια του Vinnie Rossi που τις αλλάζουν σαν πουκάμισα θα ειναι ταμαμ.
Και κατι αλλο, το δωμάτιο δεν ειναι τοσο μικρο και ετσι όπως βλεπω τα ηχεία σου εχω την εντύπωση οτι δεν ακούς και τοσο near field αλλα πιο πολυ mid-filed? Στα πόσα μέτρα ειναι η θέση ακρόασης?
Παναγιώτης
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
Dr Pan K wrote:
Εχω ενα λαμπατο phono stage (DIY) και ενα DAC Lampucera καθώς και μερικους ενισχυτές, επισης DIY και πανω σε αυτους εκανα αρκετές δόκιμες με λυχνίες, ειναι για να τρως ήμερες ολόκληρες ευχάριστα. Αν εχεις το μικροβιο του tuberolling τοτε πρεπει να μεινεις σε λαμπατο, αν ποτε φύγουν οι Croft τα σχεδια του Vinnie Rossi που τις αλλάζουν σαν πουκάμισα θα ειναι ταμαμ.
Και κατι αλλο, το δωμάτιο δεν ειναι τοσο μικρο και ετσι όπως βλεπω τα ηχεία σου εχω την εντύπωση οτι δεν ακούς και τοσο near field αλλα πιο πολυ mid-filed? Στα πόσα μέτρα ειναι η θέση ακρόασης?
Ναι, η θέση μου στη συγκεκριμένο σύστημα είναι περίπου στα 2-2.2m από τα ηχεία. Ιδανικά θα ήθελα να πάω ακόμα πιο κοντά, αλλά δεν βολεύει. Τη nearfield θέση ακρόασης την έχω στο άλλο σύστημα, το οποίο θα παρουσιάσω λίαν συντόμως.
Όσον αφορά τον ενισχυτή LIO του Vinnie Rossi, τρελαίνομαι και μόνο με τη δυνατότητα να παίζω όχι με τον ίδιο τύπο λάμπας από πολλούς κατασκευαστές, π.χ. 300B, αλλά με διαφορετικούς τύπους λάμπας, π.χ. 300Β vs 2A3 vs 45 vs 211 κτλ., όλες στον ίδιο ενισχυτή. Δεν νομίζω να έχει ξαναγίνει σε κάποιον ενισχυτή.
Re: Αγγλοσαξονικό σύστημα
Αναρωτιέμαι συχνά τι είναι αυτό που μου αρέσει στο σύστημά μου, και ειδικά στα ηχεία μου τα Snell EII...
Θα μπορούσα να ξεχωρίσω στον ρεαλιστικό ήχο και την τρισδιάστατη σκηνή που παράγουν με τη βοήθεια των λαμπάτων ενισχυτών. Οι τραγουδιστές και τα όργανα είναι "στρογγυλά" όχι επίπεδα και διδιάστατα. Έχουν πραγματικό "αέρα" γύρω τους. Το ερώτημα είναι από πού προέρχεται αυτή η εντύπωση;
Τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζω είναι ότι αφενός τα crossovers είναι καλιμπραρισμένα με το χέρι (με διαφορά το πολύ 0.5dB μεταξύ τους), ώστε να επιτευχθεί η ίδια ακουστική απόδοση, και αφετέρου η ύπαρξη ενός supertweeter στο πίσω μέρος του ηχείου (δείτε φωτό). Κατά τα άλλα, το ηχείο είναι κατασκευαστικά και οπτικά όσο πιο κοινότυπο μπορεί να γίνει...
Ο ήχος όμως που παράγουν τα ηχεία κάθε άλλο παρά κοινότυπος είναι...
Αναρωτιέμαι γιατί δεν έχουν κι άλλοι κατασκευαστές σκεφτεί να βάλουν ένα tweeter ή supertweeter να ακτινοβολεί προς τα πίσω. Δεν θα ήταν μια φθηνή, αλλά πιθανώς ιδιαιτέρως αποτελεσματική, προσομοίωση ενός δίπολου;
Δίχως άλλο, εμένα μου αρέσει το αποτέλεσμα!
Θα μπορούσα να ξεχωρίσω στον ρεαλιστικό ήχο και την τρισδιάστατη σκηνή που παράγουν με τη βοήθεια των λαμπάτων ενισχυτών. Οι τραγουδιστές και τα όργανα είναι "στρογγυλά" όχι επίπεδα και διδιάστατα. Έχουν πραγματικό "αέρα" γύρω τους. Το ερώτημα είναι από πού προέρχεται αυτή η εντύπωση;
Τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζω είναι ότι αφενός τα crossovers είναι καλιμπραρισμένα με το χέρι (με διαφορά το πολύ 0.5dB μεταξύ τους), ώστε να επιτευχθεί η ίδια ακουστική απόδοση, και αφετέρου η ύπαρξη ενός supertweeter στο πίσω μέρος του ηχείου (δείτε φωτό). Κατά τα άλλα, το ηχείο είναι κατασκευαστικά και οπτικά όσο πιο κοινότυπο μπορεί να γίνει...
Ο ήχος όμως που παράγουν τα ηχεία κάθε άλλο παρά κοινότυπος είναι...
Αναρωτιέμαι γιατί δεν έχουν κι άλλοι κατασκευαστές σκεφτεί να βάλουν ένα tweeter ή supertweeter να ακτινοβολεί προς τα πίσω. Δεν θα ήταν μια φθηνή, αλλά πιθανώς ιδιαιτέρως αποτελεσματική, προσομοίωση ενός δίπολου;
Δίχως άλλο, εμένα μου αρέσει το αποτέλεσμα!
Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”