Σε κάθε περίπτωση ακόμα δεν έχει τύχει να πέσω σε κακή κριτική για κανένα από τα Resonessence, και η θετική τοποθέτηση του Part Time Audiophile για το Concero HD μου κίνησε το ενδιαφέρον. Εκ πρώτης όψεως το βλέπω απέναντι στο Mojo, με το τελευταίο να παραμένει οικονομικότερη πρόταση σαν δεύτερο χέρι. Δεδομένης της πρόσφατης εμπειρίας μου με το Mojo, θα το εκτιμούσα αν έδινε την γνώμη του συγκριτικά κάποιος που έχει ακούσει και τα δύο.
Βρείτε τις τεχνικές προδιαγραφές εδώ.
Κριτική του John Grandberg στο Part Time Audiophile
