Μετά από πολλά χρόνια συμβίωσης με το εν λόγω σύστημα, τουλάχιστον με τα βασικά του μέρη δλδ τα ηχεία και τα ενισχυτικά, αποφάσισα να κάνω μια μικρή παρουσίαση!
Αφορμή για αυτό ήταν κάποιες ουσιαστικές αλλαγές που έγιναν τις τελευταίες μέρες με κυριότερη την αναγέννηση στην κυριολεξία του τελικού μου ενισχυτή με τη βοήθεια ενός καλού φίλου! Εδώ θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την απίστευτη δουλειά του και το μεράκι που έδειξε! Δεδομένης της ηλικίας του ενισχυτή εγώ τον νιώθω καινουριο ξανά!
Ταυτόχρονα περάστηκα και dedicated γραμμή ρεύματος από τον πίνακα.
Πιο κάτω ακολουθούν μια δυο sneak peek φωτογραφίες και τις επόμενες μέρες θα κάνω μια πιο αναλυτική παρουσίαση αφού προστεθούν ακόμα κάποια «καλούδια» που περιμενω!
Αυτα προς ώρας...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Το ανανεωμένο μου συστημα...
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1433
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...
Επιτέλους!...
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1433
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...
BityaBit wrote:Επιτέλους!...
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..
Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...
DomieMic65 wrote:BityaBit wrote:Επιτέλους!...
![]()
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..
Δλδ εμείς τπτ, ε?
Παναγιώτης
Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...
Τιποτα Παν.
Ουτε στα σουβλακια.
Ουτε στα σουβλακια.
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1433
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...
Μα αυτός είναι γείτονας ρε σεις... Έρχεται στο 10λεπτο!
Ανοιχτή πρόσκληση σε όλους (θα χωρέσουμε που θα πάει χα χα)...
Όταν μπουν κ οι τελευταίες πινελιές όμως!
Με σουβλάκια και μπυρόνια!!!!
Ανοιχτή πρόσκληση σε όλους (θα χωρέσουμε που θα πάει χα χα)...
Όταν μπουν κ οι τελευταίες πινελιές όμως!
Με σουβλάκια και μπυρόνια!!!!
Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...
DomieMic65 wrote:BityaBit wrote:Επιτέλους!...
![]()
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..
Αναμένω στο ακουστικό μου ..
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1433
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...
και μια "πανοραμική"
Πηγές: Raspberry RPi3B+ / Allo DigiOne (SPDIF HAT) / Archphile (σε αναμονή LPSU)
Mac Mini (late 2009/SSD/8GB RAM) / Audirvana Plus / JRiver (τελευταία μένει κλειστό)
Ενισχυτικά: Densen DM20 (pre) / DM30 (pwr)
DAC: M2Tech EVO DAC Two Plus (σε αναμονή LPSU)
Ηχεία: Spendor SP2/3E (βάσεις DIY)
Καλώδια: Vovox Initio (interconnect & ηχείων)
Ακουστικά: Sennheiser HD600 & HD25 Aluminium - Audeze Sine
Head Amp: Schiit Vali 2
NAS: Synology DS115j 4GB
Dedicated γραμμή ρεύματος με απλό καλώδιο 3Χ4 και ασφάλεια πορσελάνης στον πίνακα όπως περιγράφεται στο αντίστοιχο νήμα εδώ!
γίνεται λίγο χαμός με τα καλώδια αλλά είναι υπό διαμόρφωση το πράγμα!
Πηγές: Raspberry RPi3B+ / Allo DigiOne (SPDIF HAT) / Archphile (σε αναμονή LPSU)
Mac Mini (late 2009/SSD/8GB RAM) / Audirvana Plus / JRiver (τελευταία μένει κλειστό)
Ενισχυτικά: Densen DM20 (pre) / DM30 (pwr)
DAC: M2Tech EVO DAC Two Plus (σε αναμονή LPSU)
Ηχεία: Spendor SP2/3E (βάσεις DIY)
Καλώδια: Vovox Initio (interconnect & ηχείων)
Ακουστικά: Sennheiser HD600 & HD25 Aluminium - Audeze Sine
Head Amp: Schiit Vali 2
NAS: Synology DS115j 4GB
Dedicated γραμμή ρεύματος με απλό καλώδιο 3Χ4 και ασφάλεια πορσελάνης στον πίνακα όπως περιγράφεται στο αντίστοιχο νήμα εδώ!
γίνεται λίγο χαμός με τα καλώδια αλλά είναι υπό διαμόρφωση το πράγμα!
Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...
Ωραιος περιμενω προσκληση μολις παραλαβεις τα τροφοδοτικα.
Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”