Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Το ανανεωμένο μου συστημα...

DomieMic65
Contributor
Posts: 1433
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #1 by DomieMic65 » Sun Mar 25, 2018 3:11 pm

Μετά από πολλά χρόνια συμβίωσης με το εν λόγω σύστημα, τουλάχιστον με τα βασικά του μέρη δλδ τα ηχεία και τα ενισχυτικά, αποφάσισα να κάνω μια μικρή παρουσίαση!
Αφορμή για αυτό ήταν κάποιες ουσιαστικές αλλαγές που έγιναν τις τελευταίες μέρες με κυριότερη την αναγέννηση στην κυριολεξία του τελικού μου ενισχυτή με τη βοήθεια ενός καλού φίλου! Εδώ θέλω να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την απίστευτη δουλειά του και το μεράκι που έδειξε! Δεδομένης της ηλικίας του ενισχυτή εγώ τον νιώθω καινουριο ξανά!
Ταυτόχρονα περάστηκα και dedicated γραμμή ρεύματος από τον πίνακα.

Πιο κάτω ακολουθούν μια δυο sneak peek φωτογραφίες και τις επόμενες μέρες θα κάνω μια πιο αναλυτική παρουσίαση αφού προστεθούν ακόμα κάποια «καλούδια» που περιμενω!

Αυτα προς ώρας...

710C4C51-ABE9-47AD-B6A4-202FBA18F536.jpeg
710C4C51-ABE9-47AD-B6A4-202FBA18F536.jpeg (911.4 KiB) Viewed 5906 times
789C4D76-7C04-444B-B93E-AD38C037B2A4.jpeg
789C4D76-7C04-444B-B93E-AD38C037B2A4.jpeg (757.9 KiB) Viewed 5906 times
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9541
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #2 by Dr Pan K » Sun Mar 25, 2018 3:25 pm

Ωωωωω....
Παναγιώτης
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #3 by BityaBit » Sun Mar 25, 2018 5:48 pm

Επιτέλους!...
DomieMic65
Contributor
Posts: 1433
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #4 by DomieMic65 » Sun Mar 25, 2018 6:49 pm

BityaBit wrote:Επιτέλους!...


;-)
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9541
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #5 by Dr Pan K » Sun Mar 25, 2018 8:41 pm

DomieMic65 wrote:
BityaBit wrote:Επιτέλους!...


;-)
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..


Δλδ εμείς τπτ, ε?
Παναγιώτης
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #6 by Gojakla » Sun Mar 25, 2018 10:37 pm

Τιποτα Παν.
Ουτε στα σουβλακια.
DomieMic65
Contributor
Posts: 1433
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #7 by DomieMic65 » Sun Mar 25, 2018 10:55 pm

Μα αυτός είναι γείτονας ρε σεις... Έρχεται στο 10λεπτο!

Ανοιχτή πρόσκληση σε όλους (θα χωρέσουμε που θα πάει χα χα)...
Όταν μπουν κ οι τελευταίες πινελιές όμως!
Με σουβλάκια και μπυρόνια!!!!
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #8 by BityaBit » Mon Mar 26, 2018 12:16 am

DomieMic65 wrote:
BityaBit wrote:Επιτέλους!...


;-)
Πρέπει μέσα στη βδομάδα να περάσεις για ένα «αυτί»..

Αναμένω στο ακουστικό μου .. ;-)
DomieMic65
Contributor
Posts: 1433
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #9 by DomieMic65 » Mon Mar 26, 2018 3:55 pm

και μια "πανοραμική"
IMG_20180325_155207.jpg
IMG_20180325_155207.jpg (481.99 KiB) Viewed 5821 times


Πηγές: Raspberry RPi3B+ / Allo DigiOne (SPDIF HAT) / Archphile (σε αναμονή LPSU)
Mac Mini (late 2009/SSD/8GB RAM) / Audirvana Plus / JRiver (τελευταία μένει κλειστό)
Ενισχυτικά: Densen DM20 (pre) / DM30 (pwr)
DAC: M2Tech EVO DAC Two Plus (σε αναμονή LPSU)
Ηχεία: Spendor SP2/3E (βάσεις DIY)
Καλώδια: Vovox Initio (interconnect & ηχείων)

Ακουστικά: Sennheiser HD600 & HD25 Aluminium - Audeze Sine
Head Amp: Schiit Vali 2

NAS: Synology DS115j 4GB

Dedicated γραμμή ρεύματος με απλό καλώδιο 3Χ4 και ασφάλεια πορσελάνης στον πίνακα όπως περιγράφεται στο αντίστοιχο νήμα εδώ!

γίνεται λίγο χαμός με τα καλώδια αλλά είναι υπό διαμόρφωση το πράγμα!
User avatar
BityaBit
Posts: 1266
Joined: Tue Apr 19, 2016 2:01 pm

Re: Το ανανεωμένο μου συστημα...

Unread post #10 by BityaBit » Tue Mar 27, 2018 3:57 pm

Ωραιος περιμενω προσκληση μολις παραλαβεις τα τροφοδοτικα.

Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”



Login · Register