Γενικά τα Hard Kernel mini pc έχουν κακό support και αν δεν ήταν ο Tux να φτιάχνει το Archphile δεν θα τα πλησίαζα.
Αυτό που αναφέρεις έχει Exynos επεξεργαστή, στην ουσία είναι ένα Android pc. Καλό σίγουρα αλλά δεν ξέρω αν θα έχει ποτέ κάποιο audiophile OS
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
NOS DAC ψάχνει streamer
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
Παναγιώτης
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
Καλησπέρα στην παρέα.
Λυπάμαι που κατεβάζω τη συζήτηση σε πιο 'γήινα' επίπεδα, αλλά έχω μια απλή ερώτηση για το Audirvana. O μόνος τρόπος τηλεχειρισμού είναι η εφαρμογή A+ Remote; Είναι δυνατόν να συνδέσω το Apple Remote που έχω από το Apple TV;
Παρεμπιπτόντως, επιβεβαιώνω κι εγώ ότι το Audirvana παίζει πολύ καλά με το Tidal, πιθανώς πιο καλά από ό,τι το Tidal μόνο του.
Λυπάμαι που κατεβάζω τη συζήτηση σε πιο 'γήινα' επίπεδα, αλλά έχω μια απλή ερώτηση για το Audirvana. O μόνος τρόπος τηλεχειρισμού είναι η εφαρμογή A+ Remote; Είναι δυνατόν να συνδέσω το Apple Remote που έχω από το Apple TV;
Παρεμπιπτόντως, επιβεβαιώνω κι εγώ ότι το Audirvana παίζει πολύ καλά με το Tidal, πιθανώς πιο καλά από ό,τι το Tidal μόνο του.
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1432
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
angpsi wrote:DomieMic65 wrote:Επειδή πιο πάνω αναφέρθηκαν τα DigiOne, και USBridge.
Να πούμε πως το μεν πρώτο αφορά μόνο το rpi ενώ το δεύτερο μόνο το board που παράγει η Allo, το Sparky, το οποίο έχει μεν πολύ καλά Specs αλλά υποστήριξη μόνο από Volumio και DietPi (από όσο έχω καταλάβει είναι ένας installer που σε βοηθάει να περάσεις διάφορα OS στο εκάστοτε board).
Κανένα από τα δύο δεν προορίζεται για Odroid.
Νομίζω πως το πρώτο βήμα για όποιον ενδιαφέρεται να ασχοληθεί είναι ένα rpi με Volumio.
Είναι μάλλον το πιο ενημερωμένο, με πρόσφατο kernel και mpd και το βασικότερο έχει GUI.
Επίσης υποστηρίζει μια μεγάλη γκάμα HATs (βλ. DigiOne).
Όταν μετά από λίγο καιρό επέλθει μια εξοικείωση το ψάχνετε και με Archphile.
Μιχάλη, εσύ όταν μου είχες πει ότι παίζεις από USB, εννοούσες την USB του Rpi; Ρωτάω γιατί λένε ότι έχει τρομερό θόρυβο στην γραμμή.
Αν δεν κάνω λάθος εσύ έχεις το Rpi3 με DigiOne, έτσι δεν είναι;
Ναι έχω το DigiOne!
Είχε αγοραστεί με την λογική του να χρησιμοποιώ και το MAC mini μου σαν πηγή.
Ήθελα να έχω το mac με σύνδεση USB και το rpi με SPDIF (μέσω του DigiOne) στον dac μου.
Εκ τότε βέβαια το mac δεν χρησιμοποιείται και πολύ όποτε πλέον παίζω και με τους δυο τρόπους από το rpi και USB και SPDIF, ανάλογα τα κέφια! Χαχα..
Μάλλον όμως τώρα που σιγά σιγά ολοκληρώνονται οι αλλαγές που έκανα στο σύστημα θα επιστρέψω στο αρχικό μου πλάνο. Θα ενεργοποιήσω και το mac που άλλωστε ήταν dedicated για ήχο πριν «μπλέξω» με το Raspberry, και στο οποίο έχω επενδύσει και σε hardware (ram / ssd) και σε προγράμματα (Α+/JRiver). Πάρα τα χρόνια του δουλεύει αξιοπρεπέστατα!
Όσον αφορά στα «χαμένα πακέτα» το «παλιό» rpi3B είχε φτάσει σε ένα επίπεδο (η εξέλιξη του kernel δλδ) που δεν είχε κανένα πρόβλημα ανεξαρτήτως δειγματοληψίας! Όσο υψηλής ανάλυσης και να ήταν το αρχείο παίζει κανονικά!
Το νεότερο rpi3B+, παρά το ότι έχει πιο ικανό δίκτυο και επεξεργαστή τελικά σε σύνδεση με NAS και με USB DAC, έχει θέματα «πακέτων». Στην τελευταία έκδοση του Archphile που υπάρχει ο πιο πρόσφατος kernel τα θέματα αυτά έχουν περιοριστεί πάρα πολύ αλλά ακόμα σε εμένα υπάρχουν. Άλλοι χρήστες αναφέρουν πως έχουν λυθεί... δεν ξέρω!
Όλα τα παραπάνω αφορούν σε σύνδεση USB με τον DAC και streaming από NAS.
Στην περίπτωση του DigiOne/rpi3B+ ή rpi3B+ με USB δίσκο καρφωμένο επάνω (και με USB DAC βέβαια) δεν υπάρχει θέμα!
Είναι καθαρά θέμα χρόνου να λυθεί το θέμα με κάποιο update του Linux kernel.
Σαφώς το Odroid hardwareικά είναι ένα ανώτερο μηχάνημα που μάλλον παίζει και καλύτερα αλλά η υποστήριξη που υπάρχει στο Raspberry είναι πολύ μεγάλη υπόθεση σε αυτού του είδους τα «κομπιουτεράκια».
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1432
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
pankon wrote:Καλησπέρα στην παρέα.
Λυπάμαι που κατεβάζω τη συζήτηση σε πιο 'γήινα' επίπεδα, αλλά έχω μια απλή ερώτηση για το Audirvana. O μόνος τρόπος τηλεχειρισμού είναι η εφαρμογή A+ Remote; Είναι δυνατόν να συνδέσω το Apple Remote που έχω από το Apple TV;
Παρεμπιπτόντως, επιβεβαιώνω κι εγώ ότι το Audirvana παίζει πολύ καλά με το Tidal, πιθανώς πιο καλά από ό,τι το Tidal μόνο του.
Το remote της Apple μπορεί να χρησιμοποιηθεί νομίζω. Υπάρχει σχετική ρύθμιση στα preferences του προγράμματος.
Το iOS remote του βέβαια δίνει πολύ περισσότερες δυνατότητες!
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
Ευχαριστώ, Μιχάλη.
"Επένδυσα" ήδη από χθες σε Α+ Remote. Προς το παρόν τουλάχιστον θεωρώ ότι έχω την απαραίτητη ευχρηστία με το A+ στο Mac συνδεδεμένο στο USB του DAC και με τηλεχειρισμό από το A+ Remote. Μπορεί να είχε δίκιο ο Χρήστος (@chris1967) και να πρέπει να πετάξω το Marantz. Αλλά και πάλι, εκεί που κάθεται δεν με ενοχλεί. Και όποτε χρειαστεί, μπορεί να παίξει και κανένα δισκάκι...
Τώρα πρέπει να κάνω μια προσεκτική σύγκριση κάποιων καλωδίων (interconnect και S/PDIF), που τυχαίνει να έχω εδώ...
"Επένδυσα" ήδη από χθες σε Α+ Remote. Προς το παρόν τουλάχιστον θεωρώ ότι έχω την απαραίτητη ευχρηστία με το A+ στο Mac συνδεδεμένο στο USB του DAC και με τηλεχειρισμό από το A+ Remote. Μπορεί να είχε δίκιο ο Χρήστος (@chris1967) και να πρέπει να πετάξω το Marantz. Αλλά και πάλι, εκεί που κάθεται δεν με ενοχλεί. Και όποτε χρειαστεί, μπορεί να παίξει και κανένα δισκάκι...
Τώρα πρέπει να κάνω μια προσεκτική σύγκριση κάποιων καλωδίων (interconnect και S/PDIF), που τυχαίνει να έχω εδώ...
- DomieMic65
- Contributor
- Posts: 1432
- Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
Να μην πετάξεις τπτ. Αν έχεις δισκάκια καλό είναι να μπορείς να τα παίζεις.
Καλές ακροάσεις λοιπόν!!
Καλές ακροάσεις λοιπόν!!
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
Επειδή έχω αρχίσει να το ψάχνω στα σοβαρά, δράττωμαι της ευκαιρίας για να κάνω ένα poll και για τις δικές μου ανάγκες. Ελπίζω να μην κάνω hijack στο thread του Παναγιώτη, απλά το θεώρησα υπερβολικό να ανοίξω νέο thread για παραπλήσιο ζήτημα.
Το ζητούμενο project είναι DIY streamer τύπου Rpi πάνω στο Mojo.
Λοιπόν, τι λέτε;
Το ζητούμενο project είναι DIY streamer τύπου Rpi πάνω στο Mojo.
- Επιθυμητή η απροβλημάτιστη αναπαραγωγή όλων των format/δειγματοληψιών συμπεριλαμβανομένων και των SACD iso.
- To streamer μπορεί να πάρει είτε από δικτυακό δίσκο, είτε από ένα 4x 3,5''HDD tower με δική του τροφοδοσία απ' ευθείας καρφωμένο μέσω USB. Το δεύτερο είναι προτiμότερο γιατί μπορώ να κάνω swap τους δίσκους, ενώ το άλλο είναι ένα παλιό WD live 2x500GB και επομένως ήδη χωράει οριακά την μουσική μου (περί τα 900GB και ανεβαίνει).
- Υπάρχει ήδη premium καλώδιο USB προς το Mojo (Curious), και ιδανικά δεν θα ήθελα να χρειαστεί να αγοράσω S/PDIF χωρίς να υπάρχει σημαντικός λόγος (π.χ. αξιοσημείωτη βελτίωση στην ηχητική απόδοση)
- Το Allo Digi+ σαν του Μιχάλη, απροβλημάτιστο από το κουτί με την προσθήκη άλλου τροφοδοτικού αλλά με 'καλή' έξοδο την Toshlink και την S/PDIF και θεωρητικό πρόβλημα στην USB.
- Full throttle DIY λύση τύπου Παναγιώτη με ODROID C2, πλακέτα τροφοδοσίας (Salas;), μετασχηματιστή, εξωτικά κουτιά από την Κίνα (ή την Ιταλία;), κ.λπ. - αλλά αν θυμάμαι σωστά ο Chris είχε δοκιμάσει κάτι ανάλογο και απήυδησε!
- Το Sparky με USBridge, που το αγαπάνε στο CA αλλά δεν έχει Archpile
Λοιπόν, τι λέτε;
Άγγελος
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
Sacd iso παίζει μόνο το Archphile και κανένα άλλο. Οπότε αν όντως θες ν κάνεις μετατροπή on th fly κοιτάς Archphile με hardware είτε Rpi3 είτε Odroid C2. Τροφοδοτικό και κουτί διαλέγεις και αργότερα, είναι ίδια και στα 2.
Παναγιώτης
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
Dr Pan K wrote:Sacd iso παίζει μόνο το Archphile και κανένα άλλο. Οπότε αν όντως θες ν κάνεις μετατροπή on th fly κοιτάς Archphile με hardware είτε Rpi3 είτε Odroid C2. Τροφοδοτικό και κουτί διαλέγεις και αργότερα, είναι ίδια και στα 2.
Κατά τα άλλα όμως; Rpi με προβληματικό USB ή C2 με προβληματική υποστήριξη; Ή μήπως το HAT του Digi+ αξίζει έξοδα για καλώδιο;
Άγγελος
Re: NOS DAC ψάχνει streamer
Btw, το SACD iso on the fly δεν είναι deal breaker, μπορώ και να κάνω τον κόπο να τα μεταγράψω σε DSD ή παρόμοιο γιατί δεν είναι πάρα πολλά τα άλμπουμ που έχω.
Άγγελος
Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”