Το ότι έχει balanced έξοδο ένας προενισχυτής δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι full balanced design.
Βασικά, ακόμα και αν έχει και balanced εισ΄όδους, πάλι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι full balanced design.
Ένα πράγμα όμως είναι σίγουρο:
Αν δεν έχει και balanced εισόδους και εξόδους, εγγυημένα δεν είναι full balanced σχεδίαση.
Οι κατασκευαστές δεν είναι "πόντιοι", να διπλασιάσουν το κόστος της σχεδίασής τους, χωρίς κανένα χρήσιμο αποτέλεσμα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Ούτε όμως και ψευτες(περιορίζομαι στην ATC)ωστε να ισχυρίζονται πως τα μηχανήματα τους είναι πλήρως ισορροπημένα δίχως να ειναι.
Τσιγγουνηδες είναι.Αποδειξη γι αυτό είναι ο κορυφαίος προενισχυτης της εταιρίας sca 2 ο οποίος έχει και ισορροπημένες εισόδους.Κοστιζει όμως 3,5 φορές περισσοτερα χρήματα.
Τσιγγουνηδες είναι.Αποδειξη γι αυτό είναι ο κορυφαίος προενισχυτης της εταιρίας sca 2 ο οποίος έχει και ισορροπημένες εισόδους.Κοστιζει όμως 3,5 φορές περισσοτερα χρήματα.
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Αν η ATC ψεύδεται τότε εγώ έπεσα θύμα του placebo κρίνοντας ως καλύτερη την xlr έκδοση του καλωδίου μου έναντι της rca.Για να υπάρξει όμως placebo πρέπει να υπάρξει η προδιάθεση γι αυτό.Σε μένα συνέβη το αντίθετο.Δοκιμασα πρώτα 3 xlr καλώδια με τιμές 2-4 φορές υψηλότερες από το δικό μου rca και το δικό μου ήταν καλύτερο.Ας υποθέσουμε πως αυτό συνεβη λόγω του προσωπικού μου γούστου.Αφου πείστηκα πως το ίδιο το καλώδιο είναι πιο σημαντικό από την σύνδεση,αγόρασα το ίδιο με xlr με σκοπό να δοκιμάσω και την σύνδεση.Γνωριζετε το αποτέλεσμα.
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Ποτης wrote:Ούτε όμως και ψευτες(περιορίζομαι στην ATC)ωστε να ισχυρίζονται πως τα μηχανήματα τους είναι πλήρως ισορροπημένα δίχως να ειναι.
Τσιγγουνηδες είναι.Αποδειξη γι αυτό είναι ο κορυφαίος προενισχυτης της εταιρίας sca 2 ο οποίος έχει και ισορροπημένες εισόδους.Κοστιζει όμως 3,5 φορές περισσοτερα χρήματα.
Ουτε τσιγκουνηδες ειναι ουτε τπτ, το μηχανημα ειναι ενα CD player / pre-amp και κοστιζει ενα πολυ λογικο ποσό, σύστοιχο με την ποιοτητα κατασκευης και τις δυνατοτητες του. Τα μεγαλα ηλεκτρονικα της ATC ειναι αλλης ποιοτητας κατασκευης, με διακριτά μερη. Προφανως κοστιζουν παραπανω, και παλι για αυτο που προσφερουν ειναι λογικα κοστολογημένα. Φτηνο high end δεν υπαρχει, ο προ/ CD ειναι ενα συμπαθητικο high fi μηχανημα, μεχρι εκει. Ψυχραιμία με τους χαρακτηρισμους.
Παναγιώτης
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Ποτης wrote:Αν η ATC ψεύδεται τότε εγώ έπεσα θύμα του placebo κρίνοντας ως καλύτερη την xlr έκδοση του καλωδίου μου έναντι της rca.Για να υπάρξει όμως placebo πρέπει να υπάρξει η προδιάθεση γι αυτό.Σε μένα συνέβη το αντίθετο.Δοκιμασα πρώτα 3 xlr καλώδια με τιμές 2-4 φορές υψηλότερες από το δικό μου rca και το δικό μου ήταν καλύτερο.Ας υποθέσουμε πως αυτό συνεβη λόγω του προσωπικού μου γούστου.Αφου πείστηκα πως το ίδιο το καλώδιο είναι πιο σημαντικό από την σύνδεση,αγόρασα το ίδιο με xlr με σκοπό να δοκιμάσω και την σύνδεση.Γνωριζετε το αποτέλεσμα.
Το πρόβλημα εδώ είναι οι συνθήκες της δοκιμής.
Έχεις μια πηγή η οποία δεν ξέρεις τι έχει κάνει για να βγάλει έξοδο balanced. Μπορεί π.χ. να χρησιμοποιεί άλλο ένα ενεργό εξάρτημα στην πορεία του σήματος (τελεστικό) το οποίο θα μετατρέψει το single ended σήμα σε balanced, ή μπορεί να το κάνει πιο "σωστά". Αυτές είναι σχεδιαστικές επιλογές των κατασκευαστών.
Στη μεριά του ενισχυτή ίσως συμβαίνει το ίδιο - ίσως και όχι.
Γενικά, υπό τέτοιες συνθήκες δεν θα προσδιορίσεις κατά πόσο η XLR έκδοση ενός καλωδίου είναι καλύτερη από την SE έκδοσή του. Θα προσδιορίσεις μόνο ποιο από τα δύο σου αρέσει περισσότερο, στο συγκεκριμένο σύστημά σου.
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Συμφωνώ με τους προλαλησαντες εκτος απο μια αντίρρηση:Όταν κατασκευάζεις μια πλήρως ισορροπημένη συσκευή,κανεις ο,τι μπορείς για να την υποστηρίξεις.Αν δεν το κανεις,δικαιούμαι να διαμαρτυρηθώ ύστερα από τον reviewer ο οποίος το επεσήμανε πρώτος.
Πολύ θα ήθελα εν όψει της δοκιμής του dac του Eversolo να χρησιμοποιήσω ένα ίδιο xlr καλώδιο όμως δεν γίνεται.Ειτε το χαρακτηρίσω ως τσιγγουνια είτε ως περικοπή κόστους δεν μπορώ να το δω ως κάτι
διαφορετικό.
Κατά τ' αλλα δεν είμαι ο μόνος ο οποιος άκουσε Argento στο σύστημά του και δεν του άρεσε.Αν αυτό δεν το μάθαινα χθες ίσως να έκανα παρέα στον Μαζωνάκη.Θα του δίδασκα και garage punk ρεπερτόριο.
Πολύ θα ήθελα εν όψει της δοκιμής του dac του Eversolo να χρησιμοποιήσω ένα ίδιο xlr καλώδιο όμως δεν γίνεται.Ειτε το χαρακτηρίσω ως τσιγγουνια είτε ως περικοπή κόστους δεν μπορώ να το δω ως κάτι
διαφορετικό.
Κατά τ' αλλα δεν είμαι ο μόνος ο οποιος άκουσε Argento στο σύστημά του και δεν του άρεσε.Αν αυτό δεν το μάθαινα χθες ίσως να έκανα παρέα στον Μαζωνάκη.Θα του δίδασκα και garage punk ρεπερτόριο.
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Για το CD2 μιλάμε;
Αν ναι, δεν βλέπω στο datasheet να μιλάει πουθενά για full balanced design. Το μόνο που βλέπω να γράφει είναι ότι έχει "true differential Left and Right outputs". Αυτό δεν σημαίνει (απαραίτητα) full balanced design. Απλά σημαίνει ότι έχει "σωστές" (και όχι "μαϊμούδες") balanced εξόδους.
Αν ναι, δεν βλέπω στο datasheet να μιλάει πουθενά για full balanced design. Το μόνο που βλέπω να γράφει είναι ότι έχει "true differential Left and Right outputs". Αυτό δεν σημαίνει (απαραίτητα) full balanced design. Απλά σημαίνει ότι έχει "σωστές" (και όχι "μαϊμούδες") balanced εξόδους.
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Αναφέρομαι στον προενισχυτη που περιέχεται στο cda2mk2.
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Βασίζεται στον προενισχυτη ca 2 χωρίς να γνωρίζω σε ποιο ποσοστό φθάνει η ομοιότητα τους.
Re: Η φθηνεια τρώει τον παρά.
Λογικά το εσωτερικό του είναι αυτό:
Δεν είναι full balanced σχεδίαση.
Φαίνεται ξεκάθαρα από το Alps Blue Velvet ποτενσιόμετρο, το οποίο είναι μεν αξιοπρεπές, αλλά δεν είναι κατάλληλο για χρήση σε balanced κύκλωμα.
Το καλό που έχει είναι ότι τα στάδια εξόδου του είναι με διακριτά εξαρτήματα.
Α, και η είσοδος USB είναι αξιοπρεπής (βασισμένη σε module της Amanero). Entry level DIY μεν, αξιοπρεπής δε.
Πολύ κακή εντύπωση μου κάνει η τοποθέτηση του μετασχηματιστή, η οποία είναι ξεκάθαρα afterthought, αλλά δεν είχαν την αξιοπρέπεια να επανασχεδιάσουν την πλακέτα.
Δεν είναι full balanced σχεδίαση.
Φαίνεται ξεκάθαρα από το Alps Blue Velvet ποτενσιόμετρο, το οποίο είναι μεν αξιοπρεπές, αλλά δεν είναι κατάλληλο για χρήση σε balanced κύκλωμα.
Το καλό που έχει είναι ότι τα στάδια εξόδου του είναι με διακριτά εξαρτήματα.
Α, και η είσοδος USB είναι αξιοπρεπής (βασισμένη σε module της Amanero). Entry level DIY μεν, αξιοπρεπής δε.
Πολύ κακή εντύπωση μου κάνει η τοποθέτηση του μετασχηματιστή, η οποία είναι ξεκάθαρα afterthought, αλλά δεν είχαν την αξιοπρέπεια να επανασχεδιάσουν την πλακέτα.
Return to “Παρουσιάσεις συστημάτων”