Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

DomieMic65
Contributor
Posts: 1432
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #11 by DomieMic65 » Sat Sep 02, 2017 5:16 pm

Gojakla wrote:Μοναχος το ελυσες. Well done!


[beer]

ε η θετική ενέργεια μετράει πάντα! :-D
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #12 by Dr Pan K » Sat Sep 02, 2017 8:03 pm

DomieMic65 wrote:Αυτή τη στιγμή MoOde 3.7 Παναγιώτη!
Αυτό είχε μείνει μέσα στο slot και ξεκίνησα να δοκιμάζω έτσι...
Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω και το νέο Volumio σίγουρα!
Αλλά και το Rune με το οποίο έχω μια sd που το έχω πειράξει αρκετά... μην με ρωτάς με τι αποτελέσματα χεχ!

Πάντως το MoOde είναι απροβλημάτιστο!! Το πιο user friendly νομίζω...


Αν χρησιμοποιείς το A+ για interface γιατί δεν βάζεις το Archphile στο Rpi? Τα προβλήματα με την βιβλιοθήκη τα εχουν ολα τα παράγωγα του Debian (Volumio, MoOde, Rune) ενω για κάποιους λόγους δεν τα ειχε πότε το Archphile.
Παναγιώτης
DomieMic65
Contributor
Posts: 1432
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #13 by DomieMic65 » Sun Sep 03, 2017 1:22 am

Υπάρχει Archphile για rpi3;
Το Archphile έχει δυνατότητα upnp;
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #14 by Dr Pan K » Sun Sep 03, 2017 2:14 am

Έχεις τα δίκια σου κι εσύ.. κάτσε να ρωτήσω τον Tuxx τι γίνεται με τo Rpi3 και upnp
Παναγιώτης
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #15 by Dr Pan K » Sun Sep 03, 2017 10:48 am

DomieMic65 wrote:Υπάρχει Archphile για rpi3;
Το Archphile έχει δυνατότητα upnp;


Υποστήριξη για το Rpi3 δεν υπάρχει και απ οτι μου είπε ο Tuxx δεν είναι και στα σχέδια.

UPnP :
Upnp το archphile υποστηρίζει από τα αρχαία χρόνια! Eίναι UPNP renderer και όχι server, δηλαδή μπορεί να λάβει υλικό από κάποιον upnp server και να το αναπαράξει.


Οπότε αν θες περνα να πάρεις το Rpi2 που εχω και καθεται τοσο καιρο..
Παναγιώτης
DomieMic65
Contributor
Posts: 1432
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #16 by DomieMic65 » Sun Sep 03, 2017 10:06 pm

Ευχαριστώ Παναγιώτη αλλά εντάξει δεν χρειάζεται!
Αν το αποφασίσω θα πάρω ένα Odroid και θα το στήσω όπως πρέπει το Archphile!
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #17 by Dr Pan K » Sun Sep 03, 2017 10:26 pm

Στο τελος ολοι με Odroid θα καταλήξουμε.. Αντε και ενα Roon μπροστά για την διαχείριση της βιβλιοθήκης, οτι κάνεις εσυ τώρα με το Α+

Και αν αλλάξεις γνωμη και θες να δοκιμάσεις το UPnP με Archphile ελα να παρεις το Rpi μου που κάθεται. Τώρα που εχω Odroid και Volumio mini 86 οι πιθανότητες να το ξαναχρησιμοποιήσω ειναι μηδεν.
Παναγιώτης
DomieMic65
Contributor
Posts: 1432
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #18 by DomieMic65 » Fri Sep 22, 2017 7:32 am

Και η απάντηση του developer αφού βρήκε τελικά τι μάλλον συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις! (απλά προς ενημέρωση):

“I have another user who had such memory exhaustion issues when making a huge sync with the albums view displayed. Displaying tracks list view avoided this issue.
So it means the old Apple API I use for displaying albums has a bug creating memory leak with some setups. I had to keep it for compatibility with pre-El Capitan.
I may switch to the new API as Apple is clearly not maintaining the old one. But this will ask for El Capitan as minimum macOS version.”
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #19 by Dr Pan K » Fri Sep 22, 2017 8:03 am

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Μιχάλη.
Παναγιώτης
User avatar
angpsi
Contributor
Posts: 2076
Joined: Thu Jun 08, 2017 12:18 pm
Location: Athens

Re: Α+ 3.1.Χ και υπερκατανάλωση RAM

Unread post #20 by angpsi » Sat Apr 28, 2018 3:36 pm

Άγγελος

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register