Grandpa wrote:Επεμενε ο αλλος στον καφε πως ειναι καλυτερο των Oly 1 - harbeth shl5+!
Ειναι, και στη μιση τιμη;;;
Αχαχαχα καλο..
Grandpa wrote:Επεμενε ο αλλος στον καφε πως ειναι καλυτερο των Oly 1 - harbeth shl5+!
Ειναι, και στη μιση τιμη;;;

andreasecon wrote:Πολύ ωραιο ηχειο, το έχει ενας φιλος....