Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #51 by Dr Pan K » Sat Jul 28, 2018 12:37 am

Ακούσαμε ή μάλλον θαυμάσαμε το δευτερο Studer A80 του Γιωργου. Μιλαμε για την απόλυτη πηγή? σε κατασταση near mint με ελάχιστες ωρες λειτουργιας. Ακούσαμε 3 ταινίες απο την συλλογή που οσο πάει και αυξάνεται, η τριτη κατά σειρα (Decca, Peer Gynt, Fjeldstad) ηταν για ανατριχίλες.

20180727_190443.jpg
20180727_190443.jpg (797.21 KiB) Viewed 4977 times


20180727_191228.jpg
20180727_191228.jpg (902.46 KiB) Viewed 4977 times


20180727_203250.jpg
20180727_203250.jpg (715.52 KiB) Viewed 4977 times


20180727_203301.jpg
20180727_203301.jpg (640.83 KiB) Viewed 4977 times


20180727_203336.jpg
20180727_203336.jpg (725.31 KiB) Viewed 4977 times


20180727_205742.jpg
20180727_205742.jpg (848.43 KiB) Viewed 4977 times
Παναγιώτης
dapost
Posts: 483
Joined: Fri May 06, 2016 12:50 pm
Location: Athens

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #52 by dapost » Sat Jul 28, 2018 9:24 am

Καταπληκτική η τελευταία φωτο. Αποτυπώνει την εκτίμηση και την αγαπη του geovar για το studer!
Δημήτρης
dapost
Posts: 483
Joined: Fri May 06, 2016 12:50 pm
Location: Athens

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #53 by dapost » Sat Jul 28, 2018 9:26 am

Καλα, την φωτο με τον gojakla την αφηνω ασχολίαστη...
Δημήτρης
DomieMic65
Contributor
Posts: 1433
Joined: Tue Apr 19, 2016 9:53 am

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #54 by DomieMic65 » Sat Jul 28, 2018 3:02 pm

Ε ρε γλέντια!!!!!!
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #55 by Gojakla » Sat Jul 28, 2018 5:24 pm

Φανταστικο εργαλειο το studer. Καθηλωτικο.
Τρομερη ευκολια στην αναπαραγωγη των ορχηστρικων κομματιων που μας εβαλε ο θειος Γιωργος.

Ενας ευγενης ανθρωπος που βλεποντας τον πως απολαμβανει να "φορτωνει" τις μπομπινες στο Studer, ενοιωσα σαν να βλεπω τον Τζεπετο να σκαλιζει τον Πινοκιο. Υπεροχος.




Υγ. Απολαυσα σαν χανος το Rite of Spring. Ετσι και με "μολυνετε" θα σας κοψω και θα το ξαναριξω στα μηχανακια ρε πστ μ...
User avatar
geovar
Posts: 172
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:02 pm

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #56 by geovar » Mon Aug 06, 2018 12:21 am

Heterozygomatic's ( Panos knows) ready

Gemelli2.JPG
Gemelli2.JPG (919.37 KiB) Viewed 4830 times
User avatar
geovar
Posts: 172
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:02 pm

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #57 by geovar » Mon Aug 06, 2018 12:52 am

Το δεξί μάλλον το BBC το τάιζε βιταμίνες και ψήλωσε πιο πολύ..
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #58 by Dr Pan K » Mon Aug 06, 2018 1:05 am

geovar wrote:Το δεξί μάλλον το BBC το τάιζε βιταμίνες και ψήλωσε πιο πολύ..


Αχαχαχα Caotonic και το Studer μεγαλώνει
Παναγιώτης
User avatar
geovar
Posts: 172
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:02 pm

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #59 by geovar » Mon Aug 06, 2018 2:53 pm

Dr Pan K wrote:
geovar wrote:Το δεξί μάλλον το BBC το τάιζε βιταμίνες και ψήλωσε πιο πολύ..


Αχαχαχα Caotonic και το Studer μεγαλώνει


Μάλλον έχεις δίκιο Πάνο, το Caotonic είναι υπεύθυνο και για το ότι το σωστό Hetero zygotic το έκανε Heterozygomatic.
Θα κάνω κάποιες δοκιμές αντιγραφής από το ένα στο άλλο. Θα ξεκινήσω από το "παλιό" μου να διαβάζει και το νέο να γράφει.
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9540
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Κουρτίνα 1 ή 2 (Studer A80)

Unread post #60 by Dr Pan K » Mon Aug 06, 2018 3:28 pm

Αυτό μάλιστα, ειναι ενδιαφερον. 15 ips stereo φαντάζονται, αν πετυχει το πειραμα ισως ενδιαφερθουν και αλλοι από την παρέα.
Παναγιώτης

Return to “Αναλογικός ήχος”



Login · Register