Χμμ, κι ότι ανέβαζα σκιτσάκι... Η λογική είναι να υπάρχει ένας σκελετός και να μπορώ να πειραματιστώ με την κατασκευή / στήριξη των ραφιών μεμονωμένα. Ωστόσο καταλαβαίνω ότι το σχέδιο της Burmester βασίζεται στο δέσιμο, όπως και του Χρήστου;
Btw το παραπάνω σκίτσο μάλλον θα χρειαστεί και κεντρική κολώνα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.
DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Άγγελος
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Επίσης υπάρχει κι ένα άλλο ζήτημα που με απασχολεί: αν στο σημείο ένωσης με την κατακόρυφη επιφάνεια κάνω ανάρτηση με αποκοπή (κόκκινο), ή επιδιώκω κάποιο δέσιμο του όλου συστήματος με προένταση, π.χ. με ντίζα (πράσινο). Στην δεύτερη περίπτωση μπορώ να κρατήσω και την αποκοπή, π.χ. με κάποιο λάστιχο ανάμεσα στις επιφάνειες.
Άγγελος
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Το πάνω πανω σχέδιο είναι στην ουσία το rack μου, απλά δεν έχω βάλει επιπρόσθετα επίπεδα μόνωσης. Άπαξ και τι φτιάξεις προσθέτεις και ότι άλλο θες μετά από δοκιμές (και ανάλογα με την συσκευή και τις ανάγκες της)
Παναγιώτης
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Είμαι κάθετα αντίθετος στην χρήση μετάλλων και ειδικά μεγάλου μήκους όπως οι ντιζες για την αδρανοποίηση του σχεδίου. Συστέλλονται και διαστελλονται παρά πολύ στην Ελλάδα λόγω θερμοκρασιών, ποτέ δεν αποδίδουν. Καλύτερα κατασκευή από ξύλο, χοντρά μασιφ δοκαρακια και τέλος.
Παναγιώτης
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Άρα όσο πιο μασιφ πλαίσιο να εργάζεται σαν ένα σώμα, και από εκεί και πέρα ό,τι κάνουν τα ράφια, έτσι;
Άγγελος
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Κάπως έτσι. Δλδ έτσι ακριβώς.. Που και στα ράφια πολλοί κατασκευαστές απλά βάζουν κάποιο "εξωτικο" ξύλο (pernambuco, σφενδαμο)
Παναγιώτης
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Έχεις άποψη για τι τι ξύλο να μπει στον σκελετό; Λογικά θα πρέπει να είναι σκληρό ξύλο... Επίσης στους συνδέσμους θα κάνουν την δουλειά ξύλινα στοιχεία, (π.χ. ξύλινες καβίλιες, 'μπισκότα' συν κόλλα) ή θα χρειαστούν πιο heavy duty μεταλλικά (π.χ. μεταλλικές καβίλιες ή σύνδεσμοι τύπου βιδωτής προέντασης);
Άγγελος
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Μεταλλικές καβιλιες έχω βάλει στο λευκό σύνθετο που έδειξα πιο πριν αλλά δεν θα τις συνιστούσα για rack. Αν ο μάστορας ξέρει την δουλειά του και είναι μερακλής ζήτησε του χελιδονοουρες αλλιως ξυλινες καβιλιες και φυσικά κόλλα
(Btw εγώ έχω χρησιμοποιήσει μια custom κόλλα για ξύλα που φτιάχνει χημικός μηχανικός για την βιοτεχνία που ανέλαβε το rack. Την ίδια κόλλα έχω βάλει και στον πλίνθο του Garrard)
(Btw εγώ έχω χρησιμοποιήσει μια custom κόλλα για ξύλα που φτιάχνει χημικός μηχανικός για την βιοτεχνία που ανέλαβε το rack. Την ίδια κόλλα έχω βάλει και στον πλίνθο του Garrard)
Παναγιώτης
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Χελιδονοουρές όντως είναι μπελαλίδικο και δεν ξέρω αν θέλω να επιβαρύνω τόσο πολύ το κόστος... Θα δείξει.
Κατά τα άλλα, ποιο να είναι το ελάχιστο φάρδος για ράφι; Γεωμετρικά θα με βόλευε το 45εκ γιατί η αναλογία του επίπλου είναι περίπου 1:3 (45 Χ 135 εκ), αλλά υποψιάζομαι ότι με λιγότερο από 55εκ δεν πάω πουθενά!
Κατά τα άλλα, ποιο να είναι το ελάχιστο φάρδος για ράφι; Γεωμετρικά θα με βόλευε το 45εκ γιατί η αναλογία του επίπλου είναι περίπου 1:3 (45 Χ 135 εκ), αλλά υποψιάζομαι ότι με λιγότερο από 55εκ δεν πάω πουθενά!
Άγγελος
Re: DIY rack - αξίζει τον κόπο;
Υπολόγισε ότι μια τυπική συσκευή είναι 45 πόντους φαρδιά, καλό θα ήταν να έχεις τουλάχιστον 55 για να μην σε περιορίζει σε μελλοντικές αλλαγές μηχανημάτων.
Επίσης στον κάθετο άξονα καλό είναι να έχουμε λίγο αέρα για λόγους ψύξης και τυχών αλλαγές σε συσκευές, ποδαράκια κτλ.
Τσέκαρε τα rack της Timbernation
http://timbernation.com/index.html
Επίσης στον κάθετο άξονα καλό είναι να έχουμε λίγο αέρα για λόγους ψύξης και τυχών αλλαγές σε συσκευές, ποδαράκια κτλ.
Τσέκαρε τα rack της Timbernation
http://timbernation.com/index.html
Παναγιώτης
Return to “Καλώδια - Αξεσουάρ”