Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η IP διεύθυνσή σας γνωστοποιείται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα της υπηρεσίας, για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη χρήση και για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση καταχρήσεων. Με την χρήση του ιστότοπου Audiohub.gr αποδέχεστε τα παραπάνω.

Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #11 by Dr Pan K » Sun Sep 18, 2016 12:04 pm

Υποψιάζομαι ότι το ρολόι του Γιαννη κάνει και για το Teac.. Αντώνη δες λίγο αν η είσοδος είναι στα 10MHz
Παναγιώτης
User avatar
johnVO
Posts: 133
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:43 pm

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #12 by johnVO » Sun Sep 18, 2016 12:09 pm

Gojakla wrote:Γιαννη αντιλαμβανομαι πληρως αυτο που λες. Και ελπιζω να μην παρεξηγησες τα γραπτα μου, δεν κατακρινω αυτο που περιγραφεις.

Απλως οπως σωστα αναφερεις, εχω αλλη προσεγγιση. Για πολλους λογους.
Παντως δεν αποτελω τον τυπικο χαιεντα χομπιστα, δατς φορ σουρ.

Το μονο σιγουρο ειναι πως δεν εχω παρωπιδες και ειμαι πολυ ανοικτος σε δοκιμες και κουβεντες...


[wavegreen]


Δεν παρεξηγώ τίποτα! Αλίμονο! :-)

Η εγγραφή μου στο φόρουμ του Παναγιώτη άλλωστε έγινε, γιατί ο ίδιος μου είπε ότι εδώ θα συζητάμε χωρίς φόβο και πάθος πάνω στο χόμπυ μας...και αυτό κάνω και κάνουμε!

Απλά εξηγώ πως βλέπω εγώ το όλο θέμα...δεν συμβουλεύω ποτέ και κανέναν ...
Για συζητήσεις και εγώ την σκούφια μου πετάω!! [thumbup]
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #13 by Gojakla » Sun Sep 18, 2016 12:12 pm

Dr Pan K wrote:Υποψιάζομαι ότι το ρολόι του Γιαννη κάνει και για το Teac.. Αντώνη δες λίγο αν η είσοδος είναι στα 10MHz



Στα 10 ειναι... [musicphones]
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #14 by Dr Pan K » Sun Sep 18, 2016 12:53 pm

Υπάρχει ένα θέμα βέβαια, το ρολόι δεν πρέπει να βγαίνει από την πρίζα. Αλλά θα μπορούσε να φέρει ο Αντώνης το Teac για δοκιμή στο σύστημα του Γιαννη ( αν υπάρχει χρόνος, ταιριάζουν τα προγράμματα κτλ). Λέω εγώ τώρα...
Παναγιώτης
User avatar
Gojakla
Contributor
Posts: 1754
Joined: Tue Mar 29, 2016 10:56 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #15 by Gojakla » Sun Sep 18, 2016 1:20 pm

Στα πλαίσια του ότι είμαι ανοικτός σε καινούργιες εμπειρίες όπως προείπα και αν ο Γιάννης ενδιαφέρεται και μπορεί, why not?
User avatar
johnVO
Posts: 133
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:43 pm

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #16 by johnVO » Sun Sep 18, 2016 1:23 pm

Και ενδιαφέρομαι και μπορώ...επειδή όμως όλο το σύστημα παίζει με μαύρα καλώδια ρεύματος αυτή τη στιγμή και είμαι στην αναμονή των καινούργιων, μόλις τακτοποιηθώ το κανονίζουμε!
User avatar
Dr Pan K
Site Admin
Posts: 9539
Joined: Tue Mar 29, 2016 12:46 am

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #17 by Dr Pan K » Sun Sep 18, 2016 1:29 pm

LMAO μαύρα καλώδια στο σύστημα του Γιάννη
Παναγιώτης
User avatar
johnVO
Posts: 133
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:43 pm

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #18 by johnVO » Sun Sep 18, 2016 1:37 pm

Άστα...υποφέρω!! :-( :-( :-( :-(
User avatar
andreasecon
Posts: 671
Joined: Sun Apr 17, 2016 9:27 pm
Location: Kifisia

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #19 by andreasecon » Sun Sep 18, 2016 1:47 pm

Τα ασπρα τα εχω εγω !! [dance]
User avatar
johnVO
Posts: 133
Joined: Mon Apr 18, 2016 11:43 pm

Re: Διπλο-φουρνιστό! (Cybershaft Master Clock premium 10M)

Unread post #20 by johnVO » Sun Sep 18, 2016 1:58 pm

Φυλετικές διακρίσεις και στα καλώδια!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Return to “Ψηφιακή αναπαραγωγή”



Login · Register